Routeerbare topomap belux
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Is de upgrade zijn geld waard? Hebben ze iets veranderd aan de wegen? maw, is de kaart nu up-to-date? Wil iemand dat even testen?
Hoe? Ga naar Mapsource. Zet je ZOOM op 50m en ga in de menu "Beeld" naar "Ga naar positie" Kopieer daar onderstaande coordinaten.
1. Loopt er op N51 00.322 E5 43.004 nog een hoogspanningslijn?
2. Loopt er nog een pad rond de plas die je ziet op N51 00.049 E5 42.878 (Zoom 100m)
Als je op beide vragen "ja" antwoordt is er geen update gedaan. Die hoogspanningslijn is al 20 jaar weg. En dat pad is al meer dan 5 jaar niet meer te bewandelen. Ik zou enkel de kaart willen kopen als ze up-to-date is. NGI stuurt helaas geen antwoord.
Hoe? Ga naar Mapsource. Zet je ZOOM op 50m en ga in de menu "Beeld" naar "Ga naar positie" Kopieer daar onderstaande coordinaten.
2. Loopt er nog een pad rond de plas die je ziet op N51 00.049 E5 42.878 (Zoom 100m)
Als je op beide vragen "ja" antwoordt is er geen update gedaan. Die hoogspanningslijn is al 20 jaar weg. En dat pad is al meer dan 5 jaar niet meer te bewandelen. Ik zou enkel de kaart willen kopen als ze up-to-date is. NGI stuurt helaas geen antwoord.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
zoals ivo zij detail op hoogste zetten bij mij lukt het alvast. ik kan perfect de hoogtes zien als ik op een hoogtelijn sta
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Dit was effe leuk om testen :SusXT wrote:Is de upgrade zijn geld waard? Hebben ze iets veranderd aan de wegen? maw, is de kaart nu up-to-date? Wil iemand dat even testen?
antwoorden
1. Ja, helemaal linksonder staat dan een stukje HS-lijn, die rechts in 't hoekje over die plas loopt !
2. Ja, dat pad, uitkomende op "Rachels", staat er ook nog op (hier loopt trouwens in 't hoekje die HS-lijn)
Hopende hier je mee geholpen te hebben. Ik heb ze trouwens enkel bijgekocht omdat de routeerbaarheid wel leuk is.
Thanks, maar effe helemaal duidelijk te zijn heb ik een schermafdruk van de kaart gemaakt. Wat ik in het rood heb aangeduid zou veranderd moeten zijn.moddercrosser wrote:
Dit was effe leuk om testen :
antwoorden
1. Ja, helemaal linksonder staat dan een stukje HS-lijn, die rechts in 't hoekje over die plas loopt !
2. Ja, dat pad, uitkomende op "Rachels", staat er ook nog op (hier loopt trouwens in 't hoekje die HS-lijn)
Hopende hier je mee geholpen te hebben. Ik heb ze trouwens enkel bijgekocht omdat de routeerbaarheid wel leuk is.

Mij zou het niet zoveel uitmaken als ze niet 100% up-to-date zou zijn. Dat die HS-lijn er nog zou opstaan en dat er een paadje niet meer toegankelijk is maakt me niet zoveel uit. Er zullen nog wel fouten opstaan als je heel België gaat nakijken.SusXT wrote:Is de upgrade zijn geld waard? Hebben ze iets veranderd aan de wegen? maw, is de kaart nu up-to-date? ...Ik zou enkel de kaart willen kopen als ze up-to-date is. NGI stuurt helaas geen antwoord.
Het belangrijkste voordeel van de nieuwe is dat je Luxemburg erbij krijgt en nog eens routeerbaar is ook, en dit voor slechts 59€.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Awel die bovenste HS-lijn is inderdaad verdwenen, die onderste met de knik in staat er nog op. Dat pad staat er nog helemaal op, is misschien niet bewandelbaar, maar blijft wss een pad he (mss kunt ge 't zelf terug bewandel/fietsbaar makenSusXT wrote:Thanks, maar effe helemaal duidelijk te zijn heb ik een schermafdruk van de kaart gemaakt. Wat ik in het rood heb aangeduid zou veranderd moeten zijn.moddercrosser wrote:
Dit was effe leuk om testen :
antwoorden
[/url]
Ah, dan hebben ze toch een update gedaan. (Dat pad loopt/liep bij mij achter. Da's helemaal dichtgegroeid en niet meer te zien.)moddercrosser wrote:
Awel die bovenste HS-lijn is inderdaad verdwenen, die onderste met de knik in staat er nog op. Dat pad staat er nog helemaal op, is misschien niet bewandelbaar, maar blijft wss een pad he (mss kunt ge 't zelf terug bewandel/fietsbaar maken)
[/url]