04/01/2009 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dirk Coremans
Mountainbiker

Post by Dirk Coremans »

Er was weer naar goede gewoonte heel veel volk. Mijn verslag kan je lezen op http://dmcmusic.blogspot.com/2009/01/tt-herentals.html
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

de 45 gedaan vandaag. prachtig stuk in het kamp , maar soms toch oppassen geblazen voor enkele gevaarlijke stukken.éénmaal uit het kamp een beetje meer snelheid gemaakt tot we begonnen aan het stuk BLOSO van Herentals. Daar was het aanschuiven geblazen.(deels door het parcour,deels door het groot aantal deelnemers) . break kwam wel laat maar was in orde. na de rust ,BLOSO Lichtaart , heb ik mijn 2 compagnons weer snel moeten lossen(mijn naam dus geen eer aan gedaan). eigen tempo verder gereden en nog wel genoten van het stuk naast de nete richting Herentals. terug thuis 64 km. gedaan. PRIMA tocht :wink: en een dikke dank u wel aan de organisatie en dan vooral aan de seingevers die ons veilig de grote banen overloodsen. =D>
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="streepje"]bedankt Tittyman, ik denk dat ik nog een faire mtb-er ben, maar als jij er zo over denkt....[/quote]

Hehe, ik heb er ook geen last van hoor, gewoon een lakonieke opmerking n.a.v. 3 keer zo'n manoeuver te zien gebeuren met alle gevolgen vandien, ni meer ni minder. :-D

In de laatste 5km kwam er mij ook ineens iemand over een bevroren plas voorbij die nog geen 2km verder dan weer moet lossen. Dan vraag je je soms toch wel af of er nog restanten van overmatig alcoholgebruik van de feestdagen in die gasten hun koppeke zit hoor, haha.

Maar het kan de pret ni drukken van de training hoor. :roll:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="moddercrosser"][quote="TITTYMAN"] Gelukkig was God goedgezind vandaag en liet hij ze dan ook op hun bek gaan :lol: :lol:

[/quote]

Je moet niet altijd een racekonijn zijn voor iets mee te maken, soms heb je gewoon pech om een klein worteltje met grote gevolgen niet gezien te hebben. 'k Begrijp je sarcasme wel, maar je wenst je mede-mtb'ers simpelweg geen ongeluk toe volgens mij.[/quote]

Pik pik pik, wat zijn we weer gevoelig. Er is hier nergens sprake van ongeluk toewensen, maar ja, je leest het zoals je wil, mij ni gelaten :lol:
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

ATB Herentals wrote:Moeten we volgende keer misschien oesters of paling in't groen serveren?
Bwa , waarom niet eigenlijk ? :lol:

Ik heb bij de eerste bevoorrading in dat stalleke geweest en heb er buiten een suikerwafel, een Extran en warme Cecemel (die ik niet moest hebben, want ik zweette teveel) niet veel anders gezien. Maar ja, ik zal door de tranen in mijn ogen van de ontroering de rest niet meer gezien hebben ? :roll:

En bij de 2e bevoorrading zal de rest in de bomen gehangen hebben zeker? Maar kom, het maakte er de rit niet slechter op, volgend jaar kom ik weer af (mss borden hangen voor de slechtzienden zoals ik :P )
76'er
Mountainbiker

Post by 76'er »

Voor de eerste keer deze tocht gereden, dat dit een goed georganiseerde tocht zou zijn was te zien aan de vele deelnemers (s'morgens voor de start - op het parcour - bevoorrading - ...). De is (was) een schoolvoorbeeld van hoe een toertocht moet zijn. Koning winter mag dan wel zijn stempel hebben gedrukt op het parcour ivm spoorvorming en hardheid. De gemiddelde snelhied lag toch niet zo hoog ondanks de bevroren ondergrond.

maw tot volgend jaar (zeker weten)
dommelMTB
Mountainbiker

Post by dommelMTB »

Ook voor de 45 gegaan vandaag ... schoon rit (in de regio waar ik regelmatig kom) ... enkel oppassen voor de bevroren sporen her en der ...

... mja ... :-D als er te veel nat en modder is zijn we ook aan 't zagen hé :lol:

=D> =D> dikke pluim aan de organisatie !! =D> =D>
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

Ook de 45 km gedaan vandaag, :bounce:
Was inderdaad in het begin treintje rijden, met enkele valpartijen tot gevolg
Ne ploegmaat is ook ferm gesmakt balans kleine matriële schade en een zeer duimke :(
Moe en voldaan weder gekeerd richting wijnegem
Knappe organisatie =D> =D>
ongetwijfeld tot volgend jaar :bounce:
fonz
Mountainbiker

Post by fonz »

Zonet thuis gekomen van de kortste toertocht uit mijn carriere. Heb wel alle aspecten van een toertocht gehad.
* slalom tussen openslaande portieren en scheurende auto's (van zwembad naar Bloso)
*beklimming naar inschrijving
* loopstrook, zelfs inclusief bevoorrading, tot inschrijving
* afdaling met technisch gedeelte (paaltje beneden aan rond punt)
*valpartij gezien (er reed er ene los tegen dat wit rood paaltje aan het rond punt) #-o Bizar, hopelijk niet te veel schade aan overgehouden =P~
*dan opgeroepen door werk en hele dag bezig geweest.
Heel spijtig want zonet filpmje gezien http://www.garagetv.be/video-galerij/mt ... s_wmv.aspx en leek wel de moeite.
Hopelijk volgend jaar zelde parcours en dan meer geluk. [-o<
black bulls
Mountainbiker

Post by black bulls »

Vanmorgen hier ook gereden. Vrij vroeg vertrokken om de verwachtte drukte voor te zijn. Net zoals ieder jaar weeral de moeite, veel singletracks, enkele molshopen hier en daar. :-D
Bevoorrading was weer dubbel en dik in orde!!! Lekkere extran, suikerwafeltje ging ook goed binnen. Maar vooral de warme choco smaakte enorm!!! :-D
Na aankomst een paar trappisten een mijne dag kon niet meer stuk. :drunk:
Dikke proficiat voor de organisatie en tot volgende keer!
Post Reply