04/01/2009 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kharma
Mountainbiker

Post by kharma »

blijft mijn lievelingsparcours en de 15 km 'extra' door het militair domein is echt de moeite (leek mij ander traject dan vorig jaar, klopt dat?)
top top, bij momenten zeer technisch, maar ook 'ideaal' voor renners met "poeier in de benen" :-D - er werd bij momenten 'goe doorgereden' ...
volgende jaar opnieuw van de partij !
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Hemd wrote:Daelmannetje niet gezien vandaag ? Of reed ge met iets anders dan uwe Isodoor ?
met de newton-bak.

maar wel gewoontjes gereden vandaag.
lekker laat gestart, voor de bevoorrading op gemakje gebold en daarna paar keer gas open getrokken.
maar je moet toch al een beetje geluk hebben om iemand 'bekend' tegen te komen.
we starten niet op dezelfde uren en rijden wss niet hetzelfde tempo.
volgende keer meer geluk héé onderlijfke.
dan moogt ge mijn reesmasjien nog eens aanschouwen. :lol:
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

TITTYMAN wrote: Gelukkig was God goedgezind vandaag en liet hij ze dan ook op hun bek gaan :lol: :lol:
Je moet niet altijd een racekonijn zijn voor iets mee te maken, soms heb je gewoon pech om een klein worteltje met grote gevolgen niet gezien te hebben. 'k Begrijp je sarcasme wel, maar je wenst je mede-mtb'ers simpelweg geen ongeluk toe volgens mij.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Als je sommigen anderen de coulissen laat inrijden, wel.

@Daelman, meestal start je ongeveer rond het zelfde uur als ik, vandaar. En kom je me meestal wel voorbijsjeesd met Irena.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Hemd wrote:Als je sommigen anderen de coulissen laat inrijden, wel.

@Daelman, meestal start je ongeveer rond het zelfde uur als ik, vandaar. En kom je me meestal wel voorbijsjeesd met Irena.
volgende keer hard roepen dan, dan stop ik wel even. :wink:
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

echt genoten van de passage in het kamp, pluim voor de organisatie
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Speciaal "van over 't woater" gekomen omdat het in het Waasland niet uitdagend genoeg was, ritje met polder- en karrespoortoestanden en zo...

En wat heb ik vandaag mijn ogen opengetrokken ? Amai, jullie zijn hier serieus verwend, zo'n parcours ! =D>

De 60 km gedaan en ' t was genieten met de grote G. Bergop, bergaf, draaien keren het kon niet op.

Wel ook, zoals de meesten een paar keer nipt niet tegen de grond geslagen, of in een greppel geschoven, of op een boom geknald, 't was atttent blijven heel de rit.

Maar de bevoorradingen in 't Waasland zijn toch beter voorzien hoor, buffetten vol met voer krijg je daar, en hier was 't ne suikerwafel en een ijskoude Extran brrr.... :P

Maar deze rit was echt de moeite, keimoe naar huis gereden maar me echt geamuseerd ! Volgend jaar zeker van de partij =D>
ATB Herentals
Mountainbiker

Post by ATB Herentals »

Bedankt voor u deelname maar qua bevoorrading was u waarschijnlijk te laat of de afspraak.
Er was soep,warme of koude Cécémel,Extran,suikerwafels,Mars en Bounty's,Granny's.
Moeten we volgende keer misschien oesters of paling in't groen serveren?
T'ja ruim boven de 2000 deelnemers en ons buffet was dan ook à Vollenté open vanaf de eerste minuut.Wie eerst komt eerst maalt of hoe heet dat? Nu iedereen had tot op het laatst nog keuze uit Extran,warme of koude Cécémel en wafels,zoveel u wilde hebben.

Iedereen bedankt voor deelname en graag rendevous in juni voor de zomertocht.

RideOn,ATB Herentals
ATB Herentals
Mountainbiker

Post by ATB Herentals »

Bedankt voor u deelname maar qua bevoorrading was u waarschijnlijk te laat of de afspraak.
Er was soep,warme of koude Cécémel,Extran,suikerwafels,Mars en Bounty's,Granny's.
T'ja ruim boven de 2000 deelnemers en ons buffet was dan ook à Vollenté open vanaf de eerste minuut.Wie eerst komt eerst maalt of hoe heet dat? Nu iedereen had tot op het laatst nog keuze uit Extran,warme of koude Cécémel en wafels,zoveel u wilde hebben.

RideOn,ATB Herentals
ATB Herentals
Mountainbiker

Post by ATB Herentals »

RideOn,ATB Herentals
Post Reply