04/01/09 Oostnieuwkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

na een verkwikkend badje me eens achter de computer gezet om mijn commentaar op de tocht.
lussensysteem : ideaal systeem, tijdens rit kan men nog wijzigen welke afstand men zal doen. Door de plannetjes vooraf te bekijken kon men ook al zien welke lussen je meest aanspreken. blijkbaar was die in Roeselare die die meest in de smaak viel
Ik kan natuurlijk niet kiezen en neem van de eerste maal al de lussen
De vorst van de laatste weken maakt wel dat het parcours er heel hard bij ligt en het dokkeren over de gemaakte sporen is waarschijnlijk niet al te best voor den bike en ook niet voor mijn armen maar dat zijn we nu al een tweetal weken gewend
Verder een pluim voor de organisatoren want alles was van begin tot einde dik in orde, tot volgend jaar
DixieSydi
Mountainbiker

Post by DixieSydi »

Alles zeker dik in orde voor onze eerste rit in 2009. =D> =D> =D>
De volledige rit gereden, en 'k moet zeggen 'k was blij da'k in de kantien zat,.... na te genieten van al het goeie da we gekregen hebben op de bevoorradingen en dat wat we kregen in de kantien!!!(de goe stutte en het bier...... da we natuurlijk zelf betaalden)
Bedankt ook aan de Fortis boy's voor het gezelschap, tot volgende week op de Kemmel???????
En voor de organisatie, tot volgend jaar. :P :P :P
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Koud maar dik in orde en die lussen is tof om te rijden te moe? Gewoon een lus overslaan, knap gezien.
CIAO TAF =D> =D>
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Lussensysteem 10/10
Bepijling 10/10
Parcour 8/10
Douches 6/10
Après 10/10
Bevoorrading 7/10
Algemene organisatie 9/10

Proficiat Oostnieuwkerke!
rapidvet 19
Mountainbiker

Post by rapidvet 19 »

Leuk tochtje gereden deze voormiddag. Wel ietsje te laat vertrokken. Moet ietsje voor de mis van 10 uur [-o< geweest zijn want ik heb aan de kerk bijna een meetje van haar sokken gereden :^o . Enkel de lus van Roeselare niet gedaan en had ietsje meer dan 52 km (wel +- een kilometer misreden; eigen fout hoor :roll: ) op de teller. Lussensysteem is redelijk orgineel in de streek denk ik en is voor herhaling vatbaar me dunkt. Bedankt en tot volgend jaar. =D>
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Het is mijn eerste winter toertocht.(hield niet van de kou)
Maar gisteren eens enkele deftige winter outfits gaan kopen(koopjes he :-D ).
Heb de 60 km gereden(dat zijn dan alle lussen zekers?).
En geen kou gehad en dus zal ik vanaf nu wat meer in de winter kunnen rijden.
De laatste kilometers wel wat zware beentjes(van de feesten de voorbije weken :wink: ).
De tocht was zeer geslaagd, snel maar technisch door de harde ondergrond.
Goed systeem die lussen;veel onverhard die vandaag niet onverhard was 8) ; goeie bevoorrading en achteraf lekkere soep met een stutte, hmmmm :-D .
=D> =D> =D>
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Staande ovatie voor de organisatie.

Dat het parcours er bijwijlen beenhard bij lag, kon de pret
niet drukken.

De basislus + Moorslede + Zilverberg meegenomen, zodat
we tegen 10.00u weer in de kantine waren om nog een toertje
met de Fortiskids te starten. Dan met 9 kids nog de lus Roeselare
en deel basistoer gereden.

Overal zelfde: goede bepijling, goede bevoorrading en aangename sfeer.
Niet meer van de soep geproefd ('t was al 11.45u toen we terug waren met de kids).

Hopelijk een nieuwe organisatie van jullie volgend jaar?????
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Ik kan ook maar een dikke proficiat zeggen over deze tocht. Alles was dik in orde. Ik dacht dat ik alle hoekjes en kantjes in mijn achterhoek kende. Sergo heeft mij duidelijk verrast en heeft mij toch nog enkele tot nu toe niet gekende stukken laten rijden. Ik heb alle lussen kunnen doen en had er net geen 60 km maar met een AVG van 23 heb ik geen enkel keer misreden dus =D> =D> =D> .

Tot volgend jaar. :bounce: :bounce:

Volgende week kemmel???
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Gedaan met de opkuis, nog lekker iets gaan eten en dan de evaluatie maken.

We zijn heel tevreden, de meeste reacties zijn positief, enkele punten die beter konden worden geëvalueerd en volgend jaar aangepast.

Bedankt aan de deelnemers die de koude trotseerden om toch maar op onze rit aanwezig te zijn.

En aan de organisatoren van Klerken, Zarren en Kemmel als ge een bende ongeregeld ziet, veel kans dat wij het zijn
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

Bedankt aan allen die kwamen naar Onk voor onze tocht . Ik hoop dat jullie op deze frisse zondagmorgen genoten hebben van het vele werk dat mijn team voor jullie heeft verwezenlijkt heeft. Na de rit vele positieve reacties gehoord en zonet ook positieve reacties gelezen. We zijn dus op goede weg met onze organisatie en hopen op deze weg verder te gaan en volgend jaar een even mooie rit voor te schotelen . Tot dan zullen onze onk'ers weren iedere week wel ergens te zien zijn op de Vlaamse wegen en onverharde stukken .
Post Reply