03/01/09 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

De man spelen na zelf gespeeld te zijn - een gepaste reactie.

@Dschreurs : welke leugens? Je geeft steeds 'vage' antwoorden, maar kiest steeds de makkelijke weg door op de oppervlakte te blijven, nooit geen argumenten.
Last edited by madskatingcow on Sun 04 Jan 2009 15:55, edited 2 times in total.
dschreurs
Mountainbiker

Post by dschreurs »

miebe wrote:Ik wil toch even zeggen dat ik met mijn lidkaart van de VWB wél korting heb gekregen
Beste Miebe

Uiteraard heb je korting gekregen als lid van VWB. Het zijn soms leden van een andere bond, namelijk Wielerbond Vlaanderen, die ten onrechte verwachten dat zij ook korting krijgen op een organisatie van Fietspromo. Fietspromo stipuleert op zijn website nochtans duidelijk dat de prijs van 2,50 EUR enkel geldt voor leden van VWB.

Met vriendelijke groeten en bedankt voor je reactie

D. Schreurs
Aardbei
Mountainbiker

Post by Aardbei »

@dschreurs : argumenteer is tegen aub, jouw beschuldigingen zijn ook niet van de minste
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Hey Fons, ik krijg de link naar uw filmpje niet open, maar ik veronderstel dat daar wel in te zien is dat ze een waarschuwing gaven, wat zoveelste beter is voor jullie... wij zullen die dan spijtig gemist hebben. Wat de stoffelijke schade na de crash betreft, gelukkig niet te veel aan de fiets en een geluk dat het solden zijn voor wat nieuwe kledij :lol: Lichamelijke schade; pijnlijke rug en serieus dikke knie, hopelijk beterschap tegen komend weekend... en toch vond ik dit een leuke tocht
dschreurs
Mountainbiker

Post by dschreurs »

madskatingcow wrote:De man spelen na zelf gespeeld te zijn - een gepaste reactie.

@Dschreurs : welke leugens? Je geeft steeds 'vage' antwoorden, maar kiest steeds de makkelijke weg door op de oppervlakte te blijven, nooit geen argumenten.
Beste

1) Ten eerste beweer je dat 95% van de toertocht overeenkomt met het vast parcours. Een gedeelte van onze toertocht komt inderdaad overeen met het vast parcours, maar je cijfer van 95% is fel overdreven. Gelukkig ontkracht je zelf al je cijfer van 95% door te zeggen dat 5 km origineel parcours is (hetgeen nog altijd niet klopt). Volgens jouw berekeningen is onze tocht dus 100 km lang?!

2) Ten tweede beweer je meermaals dat je geen reactie hebt gekregen ivm je vraag over het parcours. Op pagina 2 van dit forum staat nochtans een duidelijk antwoord van Bosbeer.

Dit is meteen mijn laatste reactie op jouw valse beschuldigen en beledigingen. Onze toertocht werd door de meeste deelnemers positief onthaald op dit forum. Ik begrijp dat je door jouw aanvallen ons in een negatief daglicht wilt stellen en ik wil daar niet verder aan meewerken.

Mvg

D. Schreurs
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

bidonhouder1 wrote:Hey Fons, ik krijg de link naar uw filmpje niet open, maar ik veronderstel dat daar wel in te zien is dat ze een waarschuwing gaven, wat zoveelste beter is voor jullie... wij zullen die dan spijtig gemist hebben. Wat de stoffelijke schade na de crash betreft, gelukkig niet te veel aan de fiets en een geluk dat het solden zijn voor wat nieuwe kledij :lol: Lichamelijke schade; pijnlijke rug en serieus dikke knie, hopelijk beterschap tegen komend weekend... en toch vond ik dit een leuke tocht
Spoedig herstel.
En als je intresse hebt in de kledij van Hout MESOTTEN voor een "solden prijske" dan laat je me dat maar weten :wink:
Image
Aardbei
Mountainbiker

Post by Aardbei »

Een forum is niet enkel voor lofbetuigingen, indien er zaken minder goed zijn mag dit ook gezegd worden. Als organisator is het blijkbaar moeilijk kritiek te slikken, eigen kind schoon kind luidt het spreekwoord.

Het grootste gedeelte was nu eenmaal Bloso, en er was een zeer gevaarlijke ijspiste (verantwoordelijkheid organisatie?). Hierin kan MsC bijgetreden worden en moet er niet meteen van leugens en beschadiging van de organisatie gesproken worden.
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Beste

1) Het spijtige is dat er blijkbaar nog altijd een aantal MTB-ers zijn die niet begrijpen hoe inschrijvingsgelden bepaald worden. Het is alleszins niet de organiserende club die dit bepaalt.

De toertocht van Diest is een tocht op de kalender van Fietspromo. Op de website van Fietspromo (http://www.fietspromo.be/winterkalender 0809.htm) staat duidelijk vermeld dat enkel houders van een VWB-licentie slechts 2,50 EUR moeten betalen. "Geld binnen en mondje dicht" is dus een onterechte en valse opmerking.

Ik vermoed dat jij een lid bent van Wielerbond Vlaanderen. Als je op hun website gaat kijken, dan zul je nergens terugvinden dat je hiermee korting krijgt op organisaties van Fietspromo.

2) Je beweert dat de organisatie weinig respons geeft op opmerkingen op dit forum. Mag ik dan vragen over welke opmerkingen dit gaat? Voor zover ik kan nagaan werden alle vragen beantwoord.

Niettemin hoop ik dat je toch een aangename tocht hebt gehad.

Met vriendelijke groeten

D. Schreurs

Antwoord van Zagato
------------------------

Blijkbaar was er dan willekeur de éne wel korting en de andere niet man man dit kan toch echt niet en is ronduit SCHANDALIG sorry maar dit moet
toch echt gezegd worden bovendien ook nog valse reklame op de flyers .
Ik wil nog even eraan toevoegen dat wij op elke toertocht ongeacht organisatie bondkorting krijgen gezien dit de verzekering inhoudt
uwe
Mountainbiker

Post by uwe »

Ik ben dus rond 13.15 na een 5-tal kilometer op het einde van dat bos tegen de vlakte gegaan op de ijspiste. En ja, ik wist dat het glad en had mijn rijsteil aangepast, maar kon men bike toch niet niet houden om de een of andere reden. Slecht neergekomen op mijn pols. Gevolg, gebroken pols met dislocatie (precieze details weet ik echter pas volgende week). Opgehaald door de ambulance en zaterdagavond in het ziekenhuis van Diest geopereerd. Alles is nu terug in elkaar gezet met wat metaal... Winterseizoen is dus voorbij en de revalidatie kan beginnen :(
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Wat een gezeik en gezever :evil: iedere week over de organisatie dit en organisatie dat
This weekend voor iedereen en amuseer jullie :-D :-D :-D een beetje ipv hier een beetje de onozelaars :cry: :cry: :cry: uit te hangen.
Alst regent is er teveel modder,alst vriest is er teveel ijs en als de zon schijnt ist te warm.enz......
Tzal nooit niet goed zijn.
Kdenk toch dat iedere organisatie zijn best doet om er het beste van te maken zodat BIJNA iedereen tevreden is en dat er soms geen andere keuzes zijn.
Post Reply