10-11/01/2009 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

De weersvoorspelling ziet er goed uit! Koude nachten en zonnig overdag.
Het wordt oppassen voor bevroren casettes! Goed de fiets laten drogen voordat je hem op de auto zet.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

kodokadé wrote:De weersvoorspelling ziet er goed uit! Koude nachten en zonnig overdag.
Het wordt oppassen voor bevroren casettes! Goed de fiets laten drogen voordat je hem op de auto zet.
Heb daar al een goeie remedie voor gevonden : vrouw buiten zetten en bike binnen :roll:
Haha ..........
Nu serieus : Steenbakkers komen zowel op zaterdag als op zondag met een mooi groepje af [-o<

Gr,
Casper :-D
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

TimDC wrote:
PVDM wrote:Verdorie, als ik dit allemaal lees ga ik zeker proberen van de partij te zijn; Heb er een verre verplaatsing vanuit Dendermonde voor over. Laat ons hopen dat de vriesgoden nog een beetje stand houden....
Nog iemand van Dendermonde, wanneer ga je zaterdag of zondag?
Ik vertrek zaterdagmorgen, als je zin hebt om ook naar Kemmel te gaan dan kunnen we misschien afspreken
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

Ben donderdag de Kemmel en omstreken eens gaan verkennen. Ewel ik kan het iedereen aanraden om te rijden. ligt er hard en bevroren bij en redelijk snel. Maar heel prachtig om in deze omstandigheden de streek rond de kemmel aan te vaten. Raad het iedereen aan. Mc Bride MTB Team :P :P
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Brugse Bikers komen hier ook op af. :bounce:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

@ organisatie: tenzij ik erover gelezen heb, vind ik nergens de parcoursbeschrijvingen van de kortere afstanden... op jullie site staat enkel het plannetje van de 55 km... merci!
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="Rodenbach"]@ organisatie: tenzij ik erover gelezen heb, vind ik nergens de parcoursbeschrijvingen van de kortere afstanden... op jullie site staat enkel het plannetje van de 55 km... merci![/quote]

20 km :enkele heuvels zonder naam+monteberg en kemmelberg:tocht voor de recreant
35 km :+ 2xrodeberg ,zwarteberg,baneberg,enkele stevige bergen rond dranouter en nieuwkerke :voor wie regelmatig fietst
45km: +mont kokereel,mont de boeschepe +heuvels op de flank van catsberg,zonder lus naar nieuwkerke:voor de geoefende biker

55km :voor de supers

niet te onderschatten:alle heuvels zonder naam
volgens weerbericht zal het parkoer droog zijn en kunnen er nog stukken onverhard aan toegevoegd worden op het laatste ogenblik

www.vttkemmel
DekIjzer
Mountainbiker

Post by DekIjzer »

Weer of geen weer, regen, wind, sneeuw, hagel, vrieskou of om het even wat. Het kan ons niet tegen houden om te poeterfietsen (de verfissing achteraf mogen we natuurlijk niet vergeten).
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

Den dezen mogen we nie missen he! Staat al op onze kalender!!! We komen af!
WRCcrosser
Mountainbiker

dezer tijden...

Post by WRCcrosser »

dezer tijden zie je de eerste kilo's weggaan van de zware feestdagen, wat doen we dan? juist! we gaan naar Kemmel! Hoogtemeters en kippevleugels, we zullen erover vliegen! :P
Post Reply