Tatoos

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Mijn tattooeur zegt dat je meestal spijt krijgt dat de tekenung te klein is, en gelijk heeft hij.
Joe Katsjoe
Mountainbiker

Post by Joe Katsjoe »

Ridley Rijder wrote:Ik heb al zitten denken over een 3kwart sleeve, mar ik zou er achteraf veel te veel spijt van hebben, dus doe ik het niet.
Spijt dat je niet voor een full sleeve gegaan zijt eerder denk.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Joe Katsjoe wrote:
Ridley Rijder wrote:Ik heb al zitten denken over een 3kwart sleeve, mar ik zou er achteraf veel te veel spijt van hebben, dus doe ik het niet.
Spijt dat je niet voor een full sleeve gegaan zijt eerder denk.
Idd, maar die zijn ook als armstukken los te koop met tribals enz. Jan Rubber! :wink:
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Ik heb er ooit ene laten zetten(12jaar terug) op mijn rechter schouder en zie het zelf niet maar het spijt mij ENORM zal het NOOIT meer overdoen.
Maar ik zie het wel graag op een ander.........raar hé.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Sophie17 wrote:Ik heb er ooit ene laten zetten(12jaar terug) op mijn rechter schouder en zie het zelf niet maar het spijt mij ENORM zal het NOOIT meer overdoen.
Maar ik zie het wel graag op een ander.........raar hé.
hier nog zo ene #-o
op m'n 16 laten zetten, op m'n 18 laten wegdoen :lol:
Nooit nog zoiet voor mij :roll:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Ik heb een tribal op de rechter bovenarm/schouder. Nog een tribal op het linker onderbeen. En dan een memorial tussen de schouderbladen onder de nek.. Heb er geen spijt van en heb mijn eerste toch al 12 jaar.
Ben aan het nadenken over een volgende..
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

@ Swannie : en hoe heb je deze laten weghalen?
blijvende "schade" of het moet ik het zeggen? Is dat dus totaal weg, of nog steeds "zichtbaar"?

een eventuele foto als het kan :oops:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

en hoe heb je deze laten weghalen

Arm afgehakt.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

El Perro Diablo wrote:Mijn tattooeur zegt dat je meestal spijt krijgt dat de tekenung te klein is, en gelijk heeft hij.
Yep.

Mijn eerste was ook een kleintje op mijn bovenarm toen ik 17j was, ondertussen is deze al herwerkt tot tribal en nu gaat de rest van de arm ook gedaan worden...beginnen met een short sleeve maar er wordt rekening gehouden dat er nog verder kan gegaan worden tot een full sleeve.

Als je een tattoo zet, zorg dan dat je ofwel kan verderwerken aan die tattoo of dat ze groot genoeg is.

Enne, Perro, waar blijven die pics? Uw batterijkes zullen nu toch wel opgeladen zijn.... :P
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Heb vrijdag Perro zijn bloemekes gezien. Dacht van, de jong heeft een bloemeke op zen armpke laten zetten, staat godverdomme zijnen hele arm vol mee tuin.
Post Reply