04/01/2009 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

FilipF wrote:juist terug van de 65 km , was een super tocht !

parcour lag er erg goed bij , al was het hier en daar wat glad door de vriestemperaturen de laatste dagen en veelvuldig rijden over bepaalde plekken ...

En hopelijk valt de fysieke schade een beetje mee voor de man die achter het kerkhof in Herentals ten val gekomen is.... van harte beterschap!
Bedankt,
Juist terug van het ziekenhuis.
Wat begon met een fantastische toertocht is het voor mij spijtig genoeg geëindigd achter het kerkhof in Herentals.
Was bij de afdaling tussen boom en afspanningsdraad gereden en iets te dicht tegen de draad........gevolg stuur blijft erin hangen en ben over mijne bike gevlogen. Effie weggeweest.

Bedankt voor alle goeie zorgen van de medebikers. Echt wel ferm dat ze zo bekommerd waren.

Langs ziekenhuis gereden.........foto's laten trekken.
Gelukkig niks gebroken.....knie, elleboog en schouder gekneusd.
En een dikke kin.
Komt allemaal wel in orde.

Wat de tt betreft..........hetgeen ik gedaan heb was in ieder geval dik in orde.
Volgend jaar zeker terug van de partij.
ickxke
Mountainbiker

Post by ickxke »

heb er de 60km opzitten
het militaire domein was prachtig,...maar je moest er wel constant op je hoede zijn:paar keer de banden voelen schuiven,1 keer hulp gehad van hierboven want dacht dat ik er lag :lol:
uiteindelijk toch overal rechtgebleven
bloso-parcours ken ik ook al van binnen en van buiten,al was het wel prettig dat ze op sommige plaatsen de "weg" heraangelegd hadden,a,ders was het ook daar schuiven geblazen
nadien warme douches
super veel volk volgens mij,een succes voor de organisatie en ook van mijn kant een pluim voor hun :wink:
volgende week zal het wss herenthout worden
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Maar Grietje toch. Zoiets gebeurd dan op plaatsen waar je bij wijze van spreken elke dag komt.
Snel beterschap. Moest jij trouwens niet rusten ? :lol:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Hemd wrote:Maar Grietje toch. Zoiets gebeurd dan op plaatsen waar je bij wijze van spreken elke dag komt.
Dat is echt waar.........moest het nog denken.
Ben hier al 700 keren gepasseerd en ken de afstand tussen boom en draad maar al te goed en dan nog..........bam. #-o

Rusten..........nu zal ik moeten rusten denk. :wink:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Voilà, alles weer netjes proper en volop genoten van de 65 van "hertals".

Mooi, lekker droog en heerlijk technisch door de bevroren sporen. Goed kunnen doorrijden en her en der deftige schuivers zien gebeuren in de verte , maar ja niet verbazend als je ziet hoe sommigen andere bikers passeren terwijl ze amper op ne fiets kunnen rijden. Gelukkig was God goedgezind vandaag en liet hij ze dan ook op hun bek gaan :lol: :lol:

Op naar de volgende editie =D>
streepje
Mountainbiker

Post by streepje »

bedankt Tittyman, ik denk dat ik nog een faire mtb-er ben, maar als jij er zo over denkt....
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Griet wrote:
Hemd wrote:Maar Grietje toch. Zoiets gebeurd dan op plaatsen waar je bij wijze van spreken elke dag komt.
Dat is echt waar.........moest het nog denken.
Ben hier al 700 keren gepasseerd en ken de afstand tussen boom en draad maar al te goed en dan nog..........bam. #-o

Rusten..........nu zal ik moeten rusten denk. :wink:
dan heb ik heb ik je ook gezien toen je terug rechtstond.
je zag er een beetje uit alsof je zelf niet wist wat er gebeurd was.

veel beterschap!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Daelmannetje niet gezien vandaag ? Of reed ge met iets anders dan uwe Isodoor ?
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

streepje wrote:Op de strook van Bobbejaanland naar Herentals een "doodsmak" gemaakt, ( ik heb nog altijd geen enkel idee wat daar de oorzaak van was, heb geen obstakel zien liggen).
Ik weet dat wel, blootliggende wortel met op 't einde bultje van 6cm dik en hoog. Daar sloeg uw voorste band tegen en stuur sloeg om. Zag dit juist voor m'n neus gebeuren. Grellige smak inderdaad, maar valt al bij al wss mee.

By the way, die groene thee was wel goed voor uwen 'bloedsomloop', of bedoelde ze voor de bloederige omloop (sry grapke)
kharma
Mountainbiker

Post by kharma »

blijft mijn lievelingsparcours en de 15 km 'extra' door het militair domein is echt de moeite (leek mij ander traject dan vorig jaar, klopt dat?)
top top, bij momenten zeer technisch, maar ook 'ideaal' voor renners met "poeier in de benen" :-D - er werd bij momenten 'goe doorgereden' ...
volgende jaar opnieuw van de partij !
Post Reply