Toch maar voor Herentals gekozen. Met fiets en B.Insane naar ginder gebold (een 14km). Vooral het militair domein was leuk, de rest ken ik al van binnen en vanbuiten. Maar was toch lang geleden. Beetje traag in blok rijden op het militair domein, maar dat hoort er bij. Op de 65km weinig volk nog en de gashendel wat opengetrokken. Af en toe oppassen, ne keer of 15 dat men wiel aan het wegschuiven ging maar nooit op menne smikkel gegaan. Kleine 3h overgedaan incl de 2 bevoorradingen.
In het naar huis rijden kreeg ik het pas koud, traag tempooke en wat losrijden.
04/01/2009 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Cokeman
- Mountainbiker
Ook net terug van Herentals. Goed georganiseerde tocht met twee bevoorradingen op de 62 km. Het vele volk (treintjes) in de eerste 40 km stond in schril contrast met de zeer rustige lus voor de 62 km. Die lus was eigenlijk nog het meest technische mede door de bevroren moddersporen. Nu enkel de bike nog een beetje afstoffen.
-
no- brakes
- Mountainbiker
prachtige toer , goede bevoorading , goede oversteekplaatsen ,maar ik erger mij aan die mannen die denken da ze een wedstrijd aant rijden zijn ,en die te onpas van die opmerkingen geven over andere bikers
, als ze zich toch zo superieur voelen moeten ze maar passeren langs de minst gunstige weg zonder anderen in de problemen te brengen!!!!
dit moest ik toch effe kwijt
maar kortom een fantastische toertocht en organisatie!!!!!!
dit moest ik toch effe kwijt
maar kortom een fantastische toertocht en organisatie!!!!!!
het was weer genieten. veel volk op het parcours, maar dat kon de pret niet drukken. Op het gemakske door mijn dagelijkse omgeving, het militair domein, gereden en daarna vollen bak doorgegaan. Op de strook van Bobbejaanland naar Herentals een "doodsmak" gemaakt, ( ik heb nog altijd geen enkel idee wat daar de oorzaak van was, heb geen obstakel zien liggen). Daarna noodgedwongen op het gemakske binnengereden en mijn schade opgemeten. Buiten wat schaafwonden en een verstuikte pink valt alles wel mee. Proficiat aan de organisatie, perfect gedaan.
Dieje warme thee was wel niet te zuipen, Bwah!!!
Net terug van H'tals!! Heerlijk kunnen vlammen. Alles lag er steenhard bij. Met de vélo van Oosterwijk tot in H'tals geknald en dan de 65 op. Zeker een pluim voor de organisatie met 2 prachtige bevoorradingen en bewaakte oversteekplaatsen op de drukke punten. Mooi zo !
Nog rap 2 "bruine" naar binnen gegutst en terug de vélo op naar Oosterwijk. En nu de zetel klaar maken voor Tervuren.
Nog rap 2 "bruine" naar binnen gegutst en terug de vélo op naar Oosterwijk. En nu de zetel klaar maken voor Tervuren.