04/01/2009 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik denk dat je dan het beste zo tegen half 10 kunt vertrekken, ik vertrek normaal ook altijd zoiets en dan is het bij mij toch het kalmst, vroeger vertrekken doet iedereen en is het dikwijls aanschuiven.

grtz
ghost rider
Mountainbiker

Post by ghost rider »

de apen zullen ook aanwezig zijn :wink:
wij komen ook afgezakt van uit het waasland :-)
no- brakes
Mountainbiker

Post by no- brakes »

Advies : Lage bandenspanning, want ze hebben voor de vorst in het gebied bomen gekapt en er met tractors en bulldozers in rond gereden, die sporen zijn nu bevroren en als je daar met harde banden in terecht komt!!!
Zijn ze daar ook zo gortig bezig?In 'tmilitair domein van brasschaat hebben ze zoveel bomen gekapt dat ik op een bepaald moment volledig mn orientatie kwijt was.Mn gebruikelijk parcour ga ik ook moeten aanpassen want een deel daarvan is versperd door afgezaagde bomen.Ik hoop dat de heren bosbeheerders weten wat ze doen want het ziet er ni uit.'Tlijkt wel of er een wedloop gaande is hier " om ter meeste bomen kappen " en er zijn er al zo weinig,om nog maar te zwijgen over bos dat gekapt wordt voor nog meer steen en beton.Goed bezig......Sorry voor off topic,kon het ni laten.
Grtz.PS.Ben er morgen ook bij.
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

Ik zal erbij zijn , twijfel nog voor de 65 km... Bloso ligt er in ieder geval super bij met de vrieskou... wel wat spoorvorming hier en daar , maar dat mag de pret niet drukken...
cheeseman
Mountainbiker

VWB lidkaart

Post by cheeseman »

Weet iemand of er daar morgen kan gescand worden met VWB lidkaart,
kwestie van punten te rijden voor clubklassement
toeristje
Mountainbiker

Re: VWB lidkaart

Post by toeristje »

cheeseman wrote:Weet iemand of er daar morgen kan gescand worden met VWB lidkaart,
kwestie van punten te rijden voor clubklassement
Je zal wel korting krijgen als vergunninghouder. Maar dit is een toertocht van de antwerpse veldtoertochten dus van de wbv.

Maar als je punten wilt voor de VWB zal je in Oostmalle moeten gaan rijden.
Ik wil hier nu zeker geen anti-reclame maken voor Herentals!

Ik zal er normaal morgen wel zijn.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

juist terug van de tocht, heb hem wel niet helemaal afgemaakt , staan er een dikke 40km op men teller. was meer dan genoeg om terug te beginnen.
ik had wat op men adem getrapt en de bevoorrading lag wat ver voor mij. ik had gehoopt op een 20 km maar dit zijn er 32km geworden of zo... en dat was iets te lang voor mij.

voor de rest alles zeer goed voor mij.
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

juist terug van de 65 km , was een super tocht !

parcour lag er erg goed bij , al was het hier en daar wat glad door de vriestemperaturen de laatste dagen en veelvuldig rijden over bepaalde plekken ...

En hopelijk valt de fysieke schade een beetje mee voor de man die achter het kerkhof in Herentals ten val gekomen is.... van harte beterschap!
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

prachtige tocht en bij de deur voor mij , das ook eens leuk, het "engels kamp" zoals ze zeggen , lag er super bij, met de vele boskapwerken lijkt het wel iets totaal nieuw, leuke singeltraks, maar altijd voorzichtig zijn in de haakse bochtjes,veel slippertjes gezien, hopelijk niets erg, hopelijk krijgen de jongens hiervoor nog jaren de toestemming om hier te bollen , volgende week in Herenthout, zeker ook de moeite,en een prima organisatie verzekerd !!
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

't Was weer dik in orde hier. Met bang hartje richting militair domein wegens de aangekondigde kapwerken. Maar 't parkoers was even mooi =D> . 14 km pret verzekerd. Dan op naar de Rode Bloso en zo verder naar de wat late bevoorrading.

Daarna nog de groene Bloso erbij gelapt, blijft fun natuurlijk!

Via camping 'Korte Heide' richting finish met op 't laatst nog een ommetje.

48 km in totaal. Gem. ??? kabeltje kapot.
Post Reply