04/01/09 Oostnieuwkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

'k versta het nog altijd niet, gisteren alle pijlen geplaast en ik heb 74 km op de teller, 'k moet vele stukken dubbel gereden hebben.
Enkel oppassen na zone 34, op de baan na en bocht, ligt er een ijslaag van 5 cm, zal vanavond nog een bordje plaatsen met gevaar.

Op zone 31 en 16 is er een gevaar voor sporen van tractors, ook daar worden er nog gevaarbordjes geplaatst.

Nog genieten van een korte nachtrust en dan zijn we er klaar voor
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

PS: (daarnet vergeten) moeder is bezig met haar laatste kom preisoep en ze ruikt verdorie lekker
vuulle sliekcoureur
Mountainbiker

Post by vuulle sliekcoureur »

we komen ons morgen ook verwarmen op de fiets en anders aan de preisoep
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Sliekcoureur, 'k wil nie zeggen, maar morgen gaat ge niet veel sliek zien wei.

Voor wie er na 60 km nog niet genoeg van heeft, de lus Hooglede kan gebist worden( tot 3maal toe) en ook op het technish stuk te roeselare kan een pientere MTB'er bissen.
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Morgenochtend uit m'n warme bedje kruipen om dan op deze tocht met ijspegels aan de kin over de eindstreep te tjokken om dan toch maar aan de bar een warme choco en daarna koude leffe te lurken.
tibootje
Mountainbiker

Post by tibootje »

allez het was in orde, maar kloppen de km? dat systeem met die lussen en basisronde is een uitstekend idee
nu is het jullie beurt om naar zarren te komen
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Vanmorgen toen het nog donker was met 4 Grysperres aangezet :-D , het lussensysteem was wel interessant en zat goed in mekaar =D> maar toch kon deze tocht me niet bekoren, maar dat ligt volledig aan mezelf. Door de bevrozen ondergrond die nu toch al lang genoeg bevroren is naar mijn gedacht was het op sommigte slagen toch serieus 'sjooln' ze...en doordat het me op den duur wat begon tegen te steken heb ik tegen het parcours ter hoogte van Hooglede vaarwel gezegt en huiswaarts gekeerd. :-?
Maar aan de organisatie proficiat, goede bepijling, goede bevoorrading en genoeg off-road! =D>
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Toch met 4 mtbers naar oostnwkerke (erikas baaikers) geweest en twas hard,hard,hard !
Maaaaar gezellig om te rijden ! Heb wel jammer genoeg moeten opgeven in roeselare .
Matriaalpech enzo exit en nu naar den velomakerie om men velooke weer fit te krijgen .
Goede bepijling , bevoorading en mooie offroad stroken ! =D> .
Volgend jaar kom ik zeker terug !! :bounce:
Hopelijk tot in klerken voor onze heuveltjes :P
Steppewolf
Mountainbiker

Post by Steppewolf »

Was allemaal (bepijling, parcours, stops, ...) dik in orde.

De Fortis seniors en juniors hebben zich gejeund :lol:

Tot volgend jaar !
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Eerst in 't passeren (met de wagen) in ONK ingeschreven en dan van thuis vertrokken met de fiets om in te pikken net voor de 1e tussenstop.

Prima bepijling, goede bevoorradingen en vooral LEKKERE POMPOENSOEP!

Daar mijne copain het veel te hard vond met de hardtail (en zijn beentjes niet mee wilden) dan maar via de gewone baan terug naar Moorslede.

Thuis gekomen met maar 26 km op de teller...

Volgend jaar kom ik voor de grote ronde (als het ook weer hard bevroren is, geen geploeter voor mij).
Post Reply