Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

snellebeentjes wrote:Den Boom ligt in het ziekenhuis naar het schijnt? Ontsteking aan de wonde aan de elleboog!

Hopelijk snelle beterschap zodanig dat we nog een paar spetterende crossen krijgen! :wink:
Ja, ook net gelezen.
Is door die ontstekking zelfs onzeker voor het NK volgende week zondag (dat zou een makkie voor Thys Al kunnen betekenen dan, al zou het mooi zijn mocht good old Groenendaal nog eens kunnen winnen in z'n afscheidsjaar).

Hopelijk is Lars er snel terug bij...
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

snellebeentjes wrote:
Tompie08 wrote:
yajop wrote: tis precies of de NYS fans hebben schrik van Alberke?
ik vind het ABSOLUUT niet kunnen dan NYS niet naar de afscheidscross van Groenedaal gaat.Hij is jaren zijn ploegmakker geweeest.
dit zegt genoeg over de mens NYS.
Gij zijt precies ook ne Nys-fan, ge zet zenne naam toch altijd in hoofdletters precies... :roll:

Boom gaat daar ook niet starten, zou nochtans kunnen... Is hij dan ook ne slechte mens volgens u (landgenoot - ex-ploegmaat)?
Wellens start daar wel, maar die heeft daar andere redenen voor blijkbaar:
Overigens geeft Wellens zondag de voorkeur aan het afscheid van Richard Groenendaal in Sint-Michielsgestel omdat hij het duel met Sven Nys een week voor het BK liever uit de weg gaat.

Een week voor de kampioenschappen zijn die mannen wel met andere zaken bezig zenne, 't zijn profs voor iets hé...
Ze zullen allemaal wel een reden hebben om hier of daar niet te starten, maar laat ons duidelijk zijn Boom start niet in sint-michielsgestel door z'n valpartij, niet omdat hij daar nie wou starten hé :wink:
Waarom dat de meeste in Tervuren starten ?
Omdat dat rechtstreeks op TV komt en er dan andere belangen gelden dan een goede dag gaan te zeggen bij het afschijd van een concurrent collega .
De sponsor één uur op tv , meer moet je daar niet achter zoeken .
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Belgisch kampioenschap:pronostickje
1.Kevin Pauwels
2.Niels Albert
3.Sven Nys
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Pfff, wat een saaie cross... Er zit meer spanning in een zondagse TT dan in de wedstrijd van vanmiddag...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

snellebeentjes wrote: Let op begrijp me niet verkeerd m'n respect voor Nys is groot, maar op zo'n momenten vind ik het een lage mens! Want wees eerlijk, echt met z'n goesting was het niet vandaag, twas enkel z'n kop tonen en het geld meepakken... :roll:
Idd, dat zei ik ook tegen mijn pa. Vanmiddag was Nys nog geen 250EUR waard... Hij was dan beter naar St Michielsgestel getrokken...
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik vond sven vooraf best wel grappig:

ik bén gewoon topfavoriet. :lol:
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

eigenlijk zijn die verschillende kampioenschappen maar niks...
naar mijn mening beter ELKE cross punten te verdienen en op t einde van t seizoen de winnaar kampioen... maar waarschijnlijk is daar geen geld genoeg mee gemoeid dan...
soit, t was vandaag een saaie koers, maar wel blij met de "overwinning" van albert =D>
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Kr1stof wrote:
snellebeentjes wrote:Nog wat groeien in de conditie, hardgevroren vlak parcours en we hebben Den Eddy Van Ijzendoorn als WK :lol: :lol:
Zo krijgen de Hollanders nog een sterkere ploeg...
En kijk eens aan, hij heeft vandaag in Sint-Michiels-Gestel gewonnen voor Wellens...
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Kr1stof wrote:
Kr1stof wrote:
snellebeentjes wrote:Nog wat groeien in de conditie, hardgevroren vlak parcours en we hebben Den Eddy Van Ijzendoorn als WK :lol: :lol:
Zo krijgen de Hollanders nog een sterkere ploeg...
En kijk eens aan, hij heeft vandaag in Sint-Michiels-Gestel gewonnen voor Wellens...
Ja den Eddy is geen doetje hoor! Als je z'n uitslagen van vorig jaar bij de beloften bekijkt, geen slappe koffie! En ie rijdt nu ook voor AA hé, zal wel een extra motivatie geweest zijn!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

vond het ook een saaie cross, nys als 10de eindigen #-o
hij deed ook niet veel moeite al had ik de indruk dat hij met zijn vingers in de neus bij de achtervolgers reed van niels en die italiaan en veel meer te bieden had dan dat .
hoop dat er wat meer pit in de kampioenschappen gaat zitten maar dat zal wel .
Post Reply