Vandaag ook de 40km gedaan in Diest.
Dik geamuseerd op de bevroren padjes (juist die afdaling was wat TE), maar weer teveel bikers gezien die debiel met de fiets rijden ... op plaatsen waar je best niet inhaald (zelfs bij normaal weer) duwen ze je opzij, om dan volledig stil te staan in "bergop", echt hilarisch soms.
Terecht dat je dan op je bek gaat ...
03/01/09 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
Hoi,
Kheb namiddag ook een prachtige tocht gereden.
Kben 1 keer op mijn gezicht gegaan op een ijsplek waar ik dan ook nog stilstond
Op sommige plaatsen was het uiteraard oppassen geblazen.
vooral bij het onderaf rijden op grasbos. Dat was een ijspiste van boven tot onder. Maarja je maakt het zelf zo gevaarlijk als je wil,als je er toch als een gek naar beneden gaat is het risico op een valpartij 200%
Bevoorrading vond ik ook zeer goed inorde voor mij.
die nieuwe aquarius vind ik wel best lekker.
Alleen de muslirepen waren bevroren.
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz
en zeker tot volgend jaar.
Kheb namiddag ook een prachtige tocht gereden.
Kben 1 keer op mijn gezicht gegaan op een ijsplek waar ik dan ook nog stilstond
Op sommige plaatsen was het uiteraard oppassen geblazen.
vooral bij het onderaf rijden op grasbos. Dat was een ijspiste van boven tot onder. Maarja je maakt het zelf zo gevaarlijk als je wil,als je er toch als een gek naar beneden gaat is het risico op een valpartij 200%
Bevoorrading vond ik ook zeer goed inorde voor mij.
die nieuwe aquarius vind ik wel best lekker.
Alleen de muslirepen waren bevroren.
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz
en zeker tot volgend jaar.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
????bevoorrading was meer dan in orde! als je dan toch zo ontevreden bent over het parcour vind ik niet dat je alles moet afgeven op de organisatie om hen zwart te makenmadskatingcow wrote:Zoals verwacht 95% Bloso (in tegengestelde richting), en max 5km in totaal 'origineel' parcours. Verklaart meteen waarom mijn vraag hoger in dit topic vakkundig ontweken werd.
Het was op sommige stukken spekglad, vooral die lange asfaltafdaling. Schandalig dat ze die erin gelaten hebben, levensgevaarlijk. Hier mag de 'organisatie' zeker terechtgewezen worden. Bevoorrading : geen soep of bananen. Was het ook niet deze TT of van deze club waar pr023473 vorig jaar zijn enkel op twee plaatsen gebroken had vanwege een gedeelte zeer gevaarlijk afgezet met paletten, waar de organisatie toen ook haar verantwoordelijkheid niet nam?
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ook komen rijden daarstraks in Diest met een paar clubleden! Me goed geamuseerd! Het was een leuk tochtje! Ja het was glad op sommige stukken ma mits voorzichtig rijden ging het! Kon je genieten van de winterlandschappen waar je door reed! Bevoorading inorde, bepijling inorde! Apres ook goed! Het was een geslaagd eerste tochtje van het jaar! Kom zeker terug! 
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Wat een gezaag, jongens toch. Als ge weet dat het -7 vriest dan kunt ge ook wel weten dat het glad is, of niet?? En kunt ge dat niet aan, blijf dan thuis achter de stoof zitten klagen. De organisatoren treft hier geen enkel verwijt, geen enkel.
Als ge weet dat het het Bloso parcours is, en geen €3.00 daarvoor wilt betalen (Madscatingcow) omdat ge dat al zo dikwijls rijd, blijf dan ook achter u stoof zitten of ga ergens rijden waar ge nog niet geweest zijt, en laat die 99% van de mensen die zich hier geamuseerd hebben, niet ergeren aan, jou gebleit.
Ik zou als ik van jou was alleen de laatste drie letters van je nick gebruiken! (grapje!).
Ik ben na vele jaren nog altijd tevreden over deze TT, en hoop nog vele jaren present te zijn. Al was het maar voor de warme douches!!
Als ge weet dat het het Bloso parcours is, en geen €3.00 daarvoor wilt betalen (Madscatingcow) omdat ge dat al zo dikwijls rijd, blijf dan ook achter u stoof zitten of ga ergens rijden waar ge nog niet geweest zijt, en laat die 99% van de mensen die zich hier geamuseerd hebben, niet ergeren aan, jou gebleit.
Ik ben na vele jaren nog altijd tevreden over deze TT, en hoop nog vele jaren present te zijn. Al was het maar voor de warme douches!!
Er zijn vele punten van kritiek waarbij ofwel de "ijspistes" beter konnen vermeden worden owel op zijn minst een "warning het zijn tenslotte niet allemaal "locals" op het parcours .
Hopelijk trekt de organisatie hier lessen uit voor de toekomst.
Pluspunt was de afwisseling van het parcours en goede bevoorrading op de bevrozen repen na.
Hopelijk trekt de organisatie hier lessen uit voor de toekomst.
Pluspunt was de afwisseling van het parcours en goede bevoorrading op de bevrozen repen na.