Help!!
Steeds het zelfde probleem,die ijs koude vingers!!!!
bevroren vingers
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Ik gebruik van die handschoenen van den Aldi
. Zijn niet dik, wel stevig. Ik draag daaronder van die chirurgische handschoenen en dat werkt fantastisch. Eerlijkheidshalve moet ik je zeggen dat je bij deze temperaturen toch een kleine 10 km koude vingers gaat hebben, maar daarna voel je dus niks meer.
Ik had deze tip eens gelezen hier op het forum en voor mij werkt het dus. Na de rit zijn je handen wel zeiknat, maar met af te drogen is het gedaan hé.
Ik had deze tip eens gelezen hier op het forum en voor mij werkt het dus. Na de rit zijn je handen wel zeiknat, maar met af te drogen is het gedaan hé.
Mijn pink blijft het ook koud hebben.
Ik heb onlangs toen bij -9 enkel de eerste 5 a 8km last van de koude en dan is het over. ff 20min. koude poten en dan is het bij mij meestal over. Daar ga ik geen dikkere of nog extra handschoenen voor kopen. Plus zoveels te dikker u handschoenen zoveels te minder voeling met je stuur vind ik. Precies of iemand anders rijd met je fiets.
Ik heb onlangs toen bij -9 enkel de eerste 5 a 8km last van de koude en dan is het over. ff 20min. koude poten en dan is het bij mij meestal over. Daar ga ik geen dikkere of nog extra handschoenen voor kopen. Plus zoveels te dikker u handschoenen zoveels te minder voeling met je stuur vind ik. Precies of iemand anders rijd met je fiets.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017