Ga je er naartoe?
04/01/2009 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
awel ik kan 2 dingen kiezen .madskatingcow wrote:Gezien het vandaag hier +0.5°C was![]()
Ga je er naartoe?
Bonheiden (met bike op en af)
Herentals (met de auto) maar dan de 65km doen
Veel kans dat ik Herentals kies ,meer bos en single tracks denk ik .
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Bonheiden, da's Haacht en omstreken. Denk dat het daar wat vettiger gaat liggen = kuiswerk
Ikzelf twijfel tussen deze en die van Lommel
Ikzelf twijfel tussen deze en die van Lommel
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Heb de vaste route van Herentals vorige zondag nog gereden. Ligt er keihard bij. Kgaan er zelf niet zijn. Die extra's op het militair domein en het stukje achter de kamping vind ik niet echt de moeite om heel het blosoparkoer er weer bij te doen. MAAR aan iedereen die NIET van de kempen is, kan ik deze tocht ten zeerste aanraden. De vaste route van Kasterlee-Lichtaart-Herentals blijft een van de mooiste uit de kempen !!!
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik ga er met men aangekweekt overgewicht van de laatste maanden ook bij zijn. heb de draad terug opgepikt en voelt goed. nu de overtollige er terug af proberen te fietsen... tot zondag!
- little giant
- Mountainbiker
Post by little giant »
Trekkie 800 wrote:Heb de vaste route van Herentals vorige zondag nog gereden. Ligt er keihard bij. Kgaan er zelf niet zijn. Die extra's op het militair domein en het stukje achter de kamping vind ik niet echt de moeite om heel het blosoparkoer er weer bij te doen. MAAR aan iedereen die NIET van de kempen is, kan ik deze tocht ten zeerste aanraden. De vaste route van Kasterlee-Lichtaart-Herentals blijft een van de mooiste uit de kempen !!!
ook al ben je van de kempen
ik zal zeker aanwezig zijn met de fiets naar daar en dan nog tochtje maken.