Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

yajop wrote:
geitenboer wrote:Idd Wellens won vlot er was dan ook geen Nys aan de start he :wink:
Ja sorry moet niet veel hebben van den bleiter. Was redelijk fan van Albert aan het worden tot diene deze week zo'n uitspraak deed. [-X

Dat hij maar oplet want hij loopt (rijd) nu al naast zijn schoenen.
Als hij over 10 jaar het palmares van Nys heeft gereden mag hem terug zijn mond open doen.

En voor de criticasters ja het is een goeie renner, en ja het is ieder voor zich maar godverdomme op een wk rij je voor je land en probeer je als blok de medaillles te halen, de sterkste wint dan toch.
Dus Albert 1 goede raad, zorg eerst dat ge in blok de nederlanders en stybar kunt isoleren en vecht het dan onder elkaar uit.
Want anders kan het zijn dat ge zoals enkel jaren geleden op het podium staat als tweede en derde. (en de kans dat er weer ene staat te bleiten is groot dan)
tis precies of de NYS fans hebben schrik van Alberke?
ik vind het ABSOLUUT niet kunnen dan NYS niet naar de afscheidscross van Groenedaal gaat.Hij is jaren zijn ploegmakker geweeest.
dit zegt genoeg over de mens NYS.
nys kon de cross in eigen streek niet laten liggen,tis toch lochisch da ge daar voor kiest. Daarbij heeft nys niet genoeg gedaan voor groenendaal!!!
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

yajop wrote:
geitenboer wrote:Idd Wellens won vlot er was dan ook geen Nys aan de start he :wink:
Ja sorry moet niet veel hebben van den bleiter. Was redelijk fan van Albert aan het worden tot diene deze week zo'n uitspraak deed. [-X

Als hij over 10 jaar het palmares van Nys heeft gereden mag hem terug zijn mond open doen.

En voor de criticasters ja het is een goeie renner, en ja het is ieder voor zich maar godverdomme op een wk rij je voor je land en probeer je als blok de medaillles te halen, de sterkste wint dan toch.
Dus Albert 1 goede raad, zorg eerst dat ge in blok de nederlanders en stybar kunt isoleren en vecht het dan onder elkaar uit.
Want anders kan het zijn dat ge zoals enkel jaren geleden op het podium staat als tweede en derde. (en de kans dat er weer ene staat te bleiten is groot dan)
ik vind het ABSOLUUT niet kunnen dan NYS niet naar de afscheidscross van Groenedaal gaat.Hij is jaren zijn ploegmakker geweeest.
Gij zijt precies ook ne Nys-fan, ge zet zenne naam toch altijd in hoofdletters precies... :roll:

Boom gaat daar ook niet starten, zou nochtans kunnen... Is hij dan ook ne slechte mens volgens u (landgenoot - ex-ploegmaat)?
Wellens start daar wel, maar die heeft daar andere redenen voor blijkbaar:
Overigens geeft Wellens zondag de voorkeur aan het afscheid van Richard Groenendaal in Sint-Michielsgestel omdat hij het duel met Sven Nys een week voor het BK liever uit de weg gaat.

Een week voor de kampioenschappen zijn die mannen wel met andere zaken bezig zenne, 't zijn profs voor iets hé...
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Tompie08 wrote:
yajop wrote:

Gij zijt precies ook ne Nys-fan, ge zet zenne naam toch altijd in hoofdletters precies... :roll:

Boom gaat daar ook niet starten, zou nochtans kunnen... Is hij dan ook ne slechte mens volgens u (landgenoot - ex-ploegmaat)?
Wellens start daar wel, maar die heeft daar andere redenen voor blijkbaar:
Overigens geeft Wellens zondag de voorkeur aan het afscheid van Richard Groenendaal in Sint-Michielsgestel omdat hij het duel met Sven Nys een week voor het BK liever uit de weg gaat.

Een week voor de kampioenschappen zijn die mannen wel met andere zaken bezig zenne, 't zijn profs voor iets hé...
Ze zullen allemaal wel een reden hebben om hier of daar niet te starten, maar laat ons duidelijk zijn Boom start niet in sint-michielsgestel door z'n valpartij, niet omdat hij daar nie wou starten hé :wink:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

snellebeentjes wrote:Ze zullen allemaal wel een reden hebben om hier of daar niet te starten, maar laat ons duidelijk zijn Boom start niet in sint-michielsgestel door z'n valpartij, niet omdat hij daar nie wou starten hé :wink:
Weet ik zo niet... :-)
Met wat hechtingen en schaafwonden zou hij mss in principe wel kunnen rijden, maar hij doet wat hij wil hé.

Iedereen mag rijden hoeveel en waar hij wil, en anders moeten ze dat maar in reglementen gieten...

En trouwens, ze hebben nog tijd genoeg om afscheid te nemen van Richard, die stopt toch pas met rijden op 1 maart dacht ik???

edit: nog een schoon artikeltje gevonden over Richard, stopt dus idd op 1 maart...
http://www.trouw.nl/nieuws/sport/articl ... quo__.html
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ben is curieus hoeveel er wél zouden rijden mét hechtingen????

Volgens mij moeten de meeste hier dringend coach worden, zoveel goede raad voor profs!!! =D(graptje dude's, don't quit yer dayjob!)
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

El Perro Diablo wrote:Ben is curieus hoeveel er wél zouden rijden mét hechtingen????

Volgens mij moeten de meeste hier dringend coach worden, zoveel goede raad voor profs!!! =D(graptje dude's, don't quit yer dayjob!)
Zijt ge nu aan 't solliciteren naar mijn gunsten als coach El Perro Diablo? :lol:

Dat gaat u wel iets kosten hé! :drunk:

Allé, zijt nu serieus: mocht het morgen WK zijn, de Lars zou nogal rijden zenne. Met of zonder hechtingen...
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Tompie08 wrote:Allé, zijt nu serieus: mocht het morgen WK zijn, de Lars zou nogal rijden zenne. Met of zonder hechtingen...
Wellens reed het WK ook uit met ne gbroken pols, was dat slim?

Voor een WK hebben ze gewoon veel meer over, maar dat is logisch natuurlijk.

Maar hechtingen zijn natuurlijk iets anders als ne gebroken pols.
Hoe erg dat het met Lars Boom is, weet ik niet.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Tompie08 wrote:
El Perro Diablo wrote:Ben is curieus hoeveel er wél zouden rijden mét hechtingen????

Zijt ge nu aan 't solliciteren naar mijn gunsten als coach El Perro Diablo? :lol:

Dat gaat u wel iets kosten hé! :drunk:

Allé, zijt nu serieus: mocht het morgen WK zijn, de Lars zou nogal rijden zenne. Met of zonder hechtingen...
Euhm waarom denk je dat em nu NIET rijdt? Om de risico's te vermijden met het oog op z'n DOEL? :roll:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ne coach heb ik al, maar gij zou ne goede mentalcoach zijn denk!!! :lol:

Coach, mijn been is juist aan mijn lijf genaaid.....
No Prob Perro, gewoon wa op uw tanden bijten en winnen.....

Moet kunnen! =D>
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Den Boom ligt in het ziekenhuis naar het schijnt? Ontsteking aan de wonde aan de elleboog!

Hopelijk snelle beterschap zodanig dat we nog een paar spetterende crossen krijgen! :wink:
Post Reply