Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

das nie min neospookbosser! zou toch ma eens naar de dokter gaan ja..

ik just 60km op de weg gereden met de mtb, 25km/h gemiddeld
pas na 2u koude tenen, voor de rest gene kou gehad :)
er hing wel ijs aan m'n kleren enzo door wa water te morsen hehe
weinig fietsers tegengekomen, de bijzonderste was een oude man met een duikbril (!) op :-D :-D
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

In de namiddag de bloeddrukmeter even bij de buren geleend (hij ambulancier, zij verpleegster :wink: :wink: ....we zijn goed omringd).
Bloeddruk gemeten, gezeten was 14/8, staande 10/5 ongeveer. De week ervoor hebben we nog med.onderzoek via Encare gedaan, en mijn conditie was beter dan het jaar ervoor zei den doktoor (longfunctie en bodymass waren zo goed als perfect). Ik heb wel te weinig gegeten de laatste dagen, als ik ziek ben, dan heb ik geen trek, en dan de fiets op met dat siberische tegenwind (ik ga morgen werken, maar zal me wijselijk door vrouwke laten brengen.) Zo een beetje een hongerklop, ja, het kan.
Stoffelijkoverschotinhetbos :-)
Mijn nieuw nick 8-[
Last edited by Vos in de bossen on Tue 30 Dec 2008 14:53, edited 1 time in total.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Efkes rusten om der later nog een groter lap op te geven hé!!!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Jamaar, 't moet een beetje warmer worden om een grote lap te eten :wink: ' t zal dit jaar niet meer zijn :(
Misschien de 1/1/2009 naar schoonouders met de bike (25 km enkel) om terug te beginnen.
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

den 31ste tt van retie goed voor 38km in 2u 10 minuten :P mooie route met veel single track :P het was wel superkoud buisje van camelbak gewoon bevrozen. maar heel mooie toer
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Gisteren avond de eerste toer in die donker heeft gereden van 09 en daarstraks gewoon in die sneeuw weer heeft gereden.
Mij nu ga relaxen voor de televee met Hustler Afternoon programmas
Vos in de bossen
Mountainbiker

Mijn eerste 30 km van 't jaar 2009 zijn achter de rug...na bijna een week afwezigheid (er waren al spinnen op mijn bike #-o ...
Dusse dacht ik: even de beesten buiten zetten :-)
en na meer dan een maand afwezigheid op den terril, heb ik deze een paar keer omgeploegd...allé, een beetje overdreven, want alles is zo kei-hard bevroren, hier en daar nog lange ijs-plassen onder een licht sneeuwtapijt en de crossers met hunne Kawasaki (oeps) die diepe sporen in dit maanlandschap achter zich gelaten hebben :-? .... het was even wennen met het sturen en optrekken op dit half-schaatsbaan, maar de moeite waard. Alles is clean thuis geraken, de nieuwe tandwielen en ketting en cassette en de remmen werken perfect.
SlowOne
Mountainbiker

Post by SlowOne »

Laatse week 6 op 7dagen op de fiets gezeten (verlof is handig =D> )

Totaal nu op 230km, en bij momenten DIKKE kou gehad #-o
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Deze week al 109km geschaatst, de dijspieren krijgen terug wat volume.
Handig zo een Garmin 705.
BC-Jo
Mountainbiker

Post by BC-Jo »

Deze voormiddag als eerste rit van het nieuwe jaar de vaste toer in Lille gaan rijden. De 3 lussen, goed voor iets meer dan 40 km aan een gemiddelde van 22,6km/u. 't Lag er allemaal als beton bij met deze vriestemperaturen. Op de rode en blauwe lus vrij veel pijltjes tegengekomen voor de toertocht van Oostmalle nu zondag??
Post Reply