04/01/09 Oostmalle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Dat zijn ze!stresskip wrote:Ik ken er wel van Westmalle die wijzelf (vanuit Oostmalle)na 10 trappisten naar huis moesten voeren en 100 m. voor de voordeur moesten afzetten om de goeie indruk te bewaren dat manlief helemaal met de MTB naar huis was gekomen.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Hoeveel van Blosoroute zit in deze tocht ? Tis toch vlakbij de Lilse Bergen...
oostmalle 4/1/09
dju, gullie kent ons nog. wij waren da zelf al bijna vergeten.
ni te veel vortvertelle anders mak misschien ni meer meerijden.
ze verwachten toch goe vriesweer, dus zet den trappist maar buiten
grtz
ni te veel vortvertelle anders mak misschien ni meer meerijden.
ze verwachten toch goe vriesweer, dus zet den trappist maar buiten
grtz
-
Johny Flodder
- Mountainbiker
Stoefers
Post by Johny Flodder »
Als ik hier lees over de gemiddelde snelheden moet ik toch wel eens goed lachen. Ik denk dat Nys & co blij zijn dat jullie geen crossers zijn want jullie zouden hen elke week op minuten rijden. Sommige mensen hadden aan de Kerstman beter ne goed afgestelde snelheidsmeter gevraagd.
Re: Stoefers
The Lion King wrote:Als ik hier lees over de gemiddelde snelheden moet ik toch wel eens goed lachen. Ik denk dat Nys & co blij zijn dat jullie geen crossers zijn want jullie zouden hen elke week op minuten rijden. Sommige mensen hadden aan de Kerstman beter ne goed afgestelde snelheidsmeter gevraagd.