04/01/09 Oostmalle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Ik ken er wel van Westmalle die wijzelf (vanuit Oostmalle)na 10 trappisten naar huis moesten voeren en 100 m. voor de voordeur moesten afzetten om de goeie indruk te bewaren dat manlief helemaal met de MTB naar huis was gekomen.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

stresskip wrote:Ik ken er wel van Westmalle die wijzelf (vanuit Oostmalle)na 10 trappisten naar huis moesten voeren en 100 m. voor de voordeur moesten afzetten om de goeie indruk te bewaren dat manlief helemaal met de MTB naar huis was gekomen.
Dat zijn ze!
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Hoeveel van Blosoroute zit in deze tocht ? Tis toch vlakbij de Lilse Bergen...
flupke1
Mountainbiker

oostmalle 4/1/09

Post by flupke1 »

dju, gullie kent ons nog. wij waren da zelf al bijna vergeten.

ni te veel vortvertelle anders mak misschien ni meer meerijden.

ze verwachten toch goe vriesweer, dus zet den trappist maar buiten

grtz
BC-Jo
Mountainbiker

Post by BC-Jo »

Trekkie 800 wrote:Hoeveel van Blosoroute zit in deze tocht ? Tis toch vlakbij de Lilse Bergen...
Ik vrees dat er redelijk veel van deze Blosoroute in de TT zit. Ik ben vandaag de Bloso in Lille gaan rijden en bijna heel rood en blauw gevolgd in gezelschap van geel/zwarte TTpijlen.
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Klopt inderdaad : toer bevat veel BLOSO -gehalte.Behalve daarnaartoe en terug hebben we er toch zoveel mogelijk landwegen ingelast :tussen oostmalle en Vlimmeren en terug over het bos van Blommerschot en achter de vliegplein.
Johny Flodder
Mountainbiker

Stoefers

Post by Johny Flodder »

Als ik hier lees over de gemiddelde snelheden moet ik toch wel eens goed lachen. Ik denk dat Nys & co blij zijn dat jullie geen crossers zijn want jullie zouden hen elke week op minuten rijden. Sommige mensen hadden aan de Kerstman beter ne goed afgestelde snelheidsmeter gevraagd.
NERMAL
Mountainbiker

Re: Stoefers

Post by NERMAL »

The Lion King wrote:Als ik hier lees over de gemiddelde snelheden moet ik toch wel eens goed lachen. Ik denk dat Nys & co blij zijn dat jullie geen crossers zijn want jullie zouden hen elke week op minuten rijden. Sommige mensen hadden aan de Kerstman beter ne goed afgestelde snelheidsmeter gevraagd.

:lol: :lol: :lol: Inderdaad als ge dat leest en niet alleen hier, maar goed stoefers zijn er overal
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

heb ook al eens gedacht ben ik nu zo traag aant worden met mijn gemiddelde van en rons de 20_22
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Hehe, we kennen ze hé, de gasten met de kleine wielekes die enorm snel draaien en slecht afgestelde kilometriekskes :lol: :lol: :lol:
Post Reply