en veel werk en weinig miserie in de Soliverleopard wrote:aan alle bikers een sportief 2009![]()
![]()
een goede gezondheid en weinig kosten aan de bike
04/01/09 Oostnieuwkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Met jouw alcoholdebiet kan dat plassen zeker geen probleem zijn.sergo wrote:da heuveltje voor het moerasbos zit er zeker in.
Het zal op veel plaatsen vlammen worden, met deze ondergrond, enkele stukjes liggen iets moeilijker door tractor sporen maar met een beetje techniek moet dat zeker lukken.
Ik zal ertoch 1 stuk moeten uitlaten wegens te diep.
Het grootste probleem word de pijltjes in de grond krijgen, denk dat we veel zullen moeten plassen.
Het technisch stukje is inderdaad aan de hallen, maar ook het KTA zit erin en de kaasfabriek in Passendale
Ps : Er zijn ook 2 soorten verse soep voor de koukleumen onder jullie
Ooooo da zalik niet meer vergeten wei, maar alé omdat gij het zijt wilik da door de vingers zien.Mega Mingie wrote:
Met jouw alcoholdebiet kan dat plassen zeker geen probleem zijn.
En al het buitensporig van de laatste 4 dagen gaat er zeker uit met onze voorbereiding op de tocht, om zondag een schoone 14 daagse af te ronden.
eerst en vooral de beste wensen voor 2009 met nog een hoop bikeplezier
Nog een beetje meer over het parcours,
Onze basislus van 26 km is voor iedereen zeer goed te doen, onze kortste lus gaat over de zilverberg en is 3,5 km lang.
Het is wel een lus met 75% onverhard(alhoewel onverhard met dit weer?) met een stuk die bij mijn weten nog niet veel gereden werd, en bij nat weer een echt kuitenbijtertje.
De lus moorslede is een kleine 8 km lang waarvan 5,4 km onverhard, dit is dan ook voor elk wat wils, een aanrader
Roeselare is een kleine 11 km, met iets minder onverhard maar met wel 2 mooie technische stukken waarvan één van een kleine 2 km.
De laatste lus gaat over Hooglede, met een kleine 12 km mijn
favoriet.
Hier hebben we 6,9 km onverhard, en met dit vriesweer nog een stukje bos erbij.
De eerste tussenstop zit tussen moorslede en de Zilverberg, de tweede tussen Roeselare en Hooglede, maar beiden op de basislus van 26 km.
Denk dat ik nu ga genieten van een goede nachtrust
om morgen met een frisse kop de laatste rechte lijn in te gaan.
Morgenavond nog een update van het parcours
Nog een beetje meer over het parcours,
Onze basislus van 26 km is voor iedereen zeer goed te doen, onze kortste lus gaat over de zilverberg en is 3,5 km lang.
Het is wel een lus met 75% onverhard(alhoewel onverhard met dit weer?) met een stuk die bij mijn weten nog niet veel gereden werd, en bij nat weer een echt kuitenbijtertje.
De lus moorslede is een kleine 8 km lang waarvan 5,4 km onverhard, dit is dan ook voor elk wat wils, een aanrader
Roeselare is een kleine 11 km, met iets minder onverhard maar met wel 2 mooie technische stukken waarvan één van een kleine 2 km.
De laatste lus gaat over Hooglede, met een kleine 12 km mijn
Hier hebben we 6,9 km onverhard, en met dit vriesweer nog een stukje bos erbij.
De eerste tussenstop zit tussen moorslede en de Zilverberg, de tweede tussen Roeselare en Hooglede, maar beiden op de basislus van 26 km.
Denk dat ik nu ga genieten van een goede nachtrust
Morgenavond nog een update van het parcours
2 stops zelfs op de korte afstand : da vind je niet veel !
Best voor je vertrekt nog eens de mogelijke lussen bekijken aan de start (als je dat al op het online kaartje nog niet hebt gedaan) en je keuze maken.
Dit kan je naargelang de benen gerust tijdens de rit aanpassen.
Voor elk wat wils, me dunkt.
Veel bike genot !
Best voor je vertrekt nog eens de mogelijke lussen bekijken aan de start (als je dat al op het online kaartje nog niet hebt gedaan) en je keuze maken.
Dit kan je naargelang de benen gerust tijdens de rit aanpassen.
Voor elk wat wils, me dunkt.
Veel bike genot !
-
Steppewolf
- Mountainbiker
Post by Steppewolf »
Sergo is goe bezig, de helft van Oostnieuwkerke en omstreken kleurt al geel/groen van de pijlen. De paster z'n hof is zelfs ingepakt... 
Over de "paster zijne hof", heel de platse van Oostnieuwkerke ligt overhoop (werken), ge moet goe zot zijn om dat nie te gebruiken.
Heel de dag pijlen geplaatst en kan je verzekeren er zijn er veel, ik kan geen geel/groen meer zien.
en zoals beloofd een update: het parcours ligt er heel goed bij, hard, maar hier en daar een paar vervrozen sporen, waardoor het op sommige plaatsen nogal technisch is.(ge moet maar eens vragen aan gconk)
Morgen nog een enkele plaatsen afwerken en dan is het aan jullie
Heel de dag pijlen geplaatst en kan je verzekeren er zijn er veel, ik kan geen geel/groen meer zien.
en zoals beloofd een update: het parcours ligt er heel goed bij, hard, maar hier en daar een paar vervrozen sporen, waardoor het op sommige plaatsen nogal technisch is.(ge moet maar eens vragen aan gconk)
Morgen nog een enkele plaatsen afwerken en dan is het aan jullie