31/12/2008 Retie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

mesens johan wrote:Hallo,
Heeft er iemand een GPS track van deze toertocht gemaakt.
Als het kan zou ik die graag in mijn bezit krijgen.
Wil in de zomer op mijn eentje de toer nog wel eens rijden.

Johan
ik heb die op gps, maar ik moet dan nog een beetje uitzoeken hoe ik die moet door mailen.
Dogma
Mountainbiker

Post by Dogma »

Prachtig ritje met een perfecte organisatie =D>

Ivm bevroren body's goed onderhoud doet wonderen en water erover kappen #-o is zowat het stomste dat je kan doen.
Poetsen met een hogedrukreiniger kan geen kwaad als je regelmatig uw lagers en andere delen demonteert en poetst en terug van nieuw vet voorziet.

Allemaal Prettige Feesten !
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Mooie TT, en mijn eerste na twaalf jaar te zijn weggeweest.
Ik heb mijn ondergoed en handschoenen voor op de moto goed kunnen gebruiken :-D . Sommige bochten lagen er inderdaad gladjes bij, gaan liggen in de bochten was niet de beste keus. Toch mooie singletracks en ook de zon van de partij.
(Alleen moet mijn gemiddelde nog omhoog, nu was dat 19,5, vroeger reed ik vlotjes 30 op de lange stukken. Maar ja, twaalf jaar niet meer gefietst en enkel gelopen zal er wel mee te maken hebben?)
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Men Gps heb ik niet meegenomen naar de toertocht te Retie, wegens de te vele bochten die elkaar kort opvolgen.

Ik denk dat de organisatie zelf wel een Gps track heeft, want de voorbeeld kaartjes zijn gemaakt met Garmin software.

Misschien moet je daar eens een lichtje opsteken ?
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

85km gebold vandaag, helft daarvan TT. En die was de moeite, amai!! 't was ondanks de koude toch druk! Goei organisatie ook!!!

Met iets vroeger te vertrekken hadden we wel een hoog gemiddelde gehaald, nu in't bos iets te dikwijls achter iemand hangen en wachten op goede moment om voorbij te steken...

43km waarvan eigenlijk toch wel vrij veel beton of brede zandweg. Jammer, maar ik veronderstel dat het daar moeilijk anders kan??

in de zomer is er ook een TT in Retie dacht ik, is da ongeveer zelfde parcours?
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Goeie organisatie, bevoorrading en bepijling.
Leuk het draai en keerwerk.

Spijtig van de slechts 43 km, waarom geen + 50 km ?

tot volgende jaar
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

hoeveel km was eigenlijk de kleine toer precies kan mij iemand mij helpen
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Prachtig parkoers uiteraard.
Op uitzondering van dat extra lusje voor de 43km => was 4 km asfalt. Dat begreep ik niet goed waarom dat stuk er bij moest.
Maar de rest (van het parkoers) was dus wel top.
=D> =D>

De startplaats/parking combinatie vond ik wel een minpunt ; een kilometer bezweet moeten stappen in deze vrieskou, dat zag ik niet zitten, dan maar direct de auto in en naar huis.
Ook de fietsparking vond ik een raar systeem, daar stond zoveel volk dat het file was om erin of eruit te geraken ; en het schoonste van al ; ze deden dan nog zelf niks, ge moest zelf gaan wegzetten en terughalen. Het bos lag ook overal vol met die nummerkes, die de heren aan de bike lieten hangen ipv. deze terug te verwijderen (te lui om hun handen uit hun zakken te halen ?)
[-X [-X
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik vond het een geweldig mooi parcour! :drunk:
hier en daar beetje opletten geblazen maar door het late vertrekken overal vlotjes kunne doorrijden.
super mannen! volgens jaar terug zo'n weer aub. [-o<
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

hier en daar wel treintje gereden,maar voor de rest prachtigen toer en knap georganiseerd,Tommeke & friends waren er ook,geen ballekes in de soep dedju 24.4 avs
Post Reply