Ik kom uit Luyksgestel en zoek ook nog iemand om af en toe mee te gaan mountainbiken.
Ben niet zo getraind, helemaal niet eigenlijk, momenteel herstellende van een enkeloperatie, maar in de loop van de herfst wil ik weer gaan fietsen, dus als er iemand interesse heeft. Er lopen hier diverse mooie mountainbikeroutes in de buurt. Meestal overdag tijd om te fietsen, 's avonds werk ik meestal.
Ik hoor het wel,
Marcel
Luyksgestel
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ik wil gerust eens met je meerijden. Tijdens de week zou het kunnen op woensdag- of donderdagnamiddag. Wel tijdig afspreken, want ik ben niet van de streek, maar ik zie niet op tegen de verplaatsing! Ben al een aantal keren komen biken in de omgeving. Stuur maar eens een pb (knopje onderaan) als je wilt afspreken om samen te rijden of naar een toertocht te gaan. Maakt voor mij niet uit of je beginner bent of niet. Gewoon doen! Groeten.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514