Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Euh.. ik zen daar slecht in. Kan u ni helpen. Maar firefox zou ook goe zen. Is zowa zelfde als internet explorer.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ik ben deze namiddag een bikeske gaan doen in Lommel-Stevensvennen en mijn verslagje daarover kan je hier lezen!

De laatste 10 kilometer kreeg m'n bike weer bevriezingsverschijnselen. Zou ik het riskeren van morgen naar Retie te gaan biken? In panne vallen zou niet leuk zijn! Ik zou nu ook niet graag ne rotdag hebben op de laatste dag van dit jaar!

Even off-topic (vervolg). Bij Belgacom hadden ze geen CD met Internet Explorer 5.5. De man die me het modem had verkocht, verwees me naar "die computerwinkel naast den Aldi". Dat is "Van Havre Beeld- en Klankstudio" te Kapellen. De man die me daar te woord stond gaf me weinig hoop dat ze zoiets hadden, maar deed de moeite om eens te gaan kijken achter de coulissen en kwam terug met een CD die ze ooit voor eigen gebruik eens gemaakt hadden. Hij stak die in een doosje en gaf die prompt GRATIS mee! Ik ga dus seffens proberen van alles te installeren. Als ge van mij een tijdje niets meer hoort dan betekent dit dus dat.........het niet gelukt is!

Goedenavond Noord-Antwerpen (omgeving Stabroek).
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Het installeren is niet gelukt. Nidecker, kunt gij mij niet helpen? Gij kent toch wat van computers!?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Het zit u ni mee he :p. Hopelijk ga alles beter vanaf morgen :p
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Prettig nieuwjaar alvast he mensen. Kom wss nimer on dus zenk zeker ni telaat ;-).

Amusement en ni te zat!
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:Het zit u ni mee he :p. Hopelijk ga alles beter vanaf morgen :p
Ja, dat hoop ik ook, want op de laatste dag van 2008 had ik weer pech. Ik heb in Retie na 15 km moeten opgeven wegens dezelfde problemen als zondag en gisteren (gisteren heb ik de toer wel kunnen uitrijden). Ik wist dat het risico er in zat, dus ik heb er mij niet druk over gemaakt. Mijn korte wedervaren van vandaag kan je hier lezen. Het begin zag er veelbelovend uit, dus ik denk dat deze toer zeker een aanrader is! Volgend jaar hopelijk meer geluk en als er in de zomer een toer in Retie is, zullen ze mij daar zeker zien.

Voor alle bikers en in het bijzonder voor degenen die hier in dit topic hun zeg doen of die komen lezen wat hier allemaal geschreven wordt een gezellige oudejaarsavond toegewenst en veel geluk voor 2009 in je privé, op je werk en veel bikeplezier. En dat we in 2009 langs deze weg ook nog veel contact mogen onderhouden met elkaar.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Beste wensen allemaal,

Strammer, dat is minder voor je computer, misschien kan je een usb poort bij laten steken, maar daarvoor moet je wel naar de winkel met je machine of dit nog kan.En als het kan direkt laten installeren en configureren. Anders bel je maar eens naar me. Ben nu terug aan werken voor drie dagen. Compuetrs updaten, scannen enz...

Dus voor de zondag kan ik er niet bijzijn (spijtig) werken voor werk en mijn ouders vertrekken naar Portugal. Maar de week erop geen probleem
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Welke rit zijn de mensen van plan zondag? Is er ietske dichtbij?

Gr.
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaaien vieren uitbundig van oud naar nieuw!

Post by StrammerMax »

Huijbergen zou mij wel aanstaan. Is 17 km van hier. Ik weet nog niet wat rudie van plan is.

Ben daarnet 48 km gaan biken in Hoogstraten met m'n collega. Voor hem is dat een rustig toerke, terwijl ik moet stompen om hem bij te houden! Ik ben natuurlijk wel 18 jaar ouder! Ik had geen last met m'n fiets. Volgende week doe ik hem eens binnen voor een grondige onderhoudsbeurt.

Sommigen suggereren om slotontdooier te gebruiken. Maar waar moet ik die dan in of op spuiten?

Nidecker, als je wil kan je hier eens lezen wat sommigen zeggen in verband met m'n probleem voor het installeren van dat modem. Ik had die vraag in "après-bike" gesteld. Desnoods investeer ik toch maar in nieuw materiaal, eventueel een laptop, dan kan ik m'n computer overal mee naartoe nemen. Maar dan had ik dat modem niet nodig gehad en Internet Everywhere van in Hoogstraten kunnen gebruiken, alhoewel een modem wel sneller werkt, denk ik. Ik had nochtans duidelijk gevraagd of Windows 98 voldoende was. Ze verkopen de mensen van alles en dan moet ge er uw plan maar mee zien te trekken!

En nidecker, niet te hard werken hé, er komen dit jaar nog 363 dagen dat ge kunt/moogt/moet werken!

Ik zie dat er blauw in de lucht komt hier in Hoogstraten. Misschien krijgen we dan vandaag de beloofde zon toch eens te zien! Ik vertrek nu terug naar Ekeren.

Groeten.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Yo,

Da van Huijbergen is hier ook in de club voorgesteld. Dus kan goe zijn da wij ook gaan, maar weet nog geen uur. Maar klaat nog wel weten of als jij een uur weet dan kank zien etc... Mar peins da da zo rond 9 zal zen.

En van da ontdooier toestand kank oek ni helpe :D

Gr,

Les
Post Reply