Bij gebrek aan een auto, neem ik de trein om een TT te rijden
31/12/2008 Retie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik zal er ook zeker zijn op de laatste TT van het jaar. Ik kijk er al naar uit om de verborgen paadjes in de buurt te leren kennen :D
Dat zal ne km of 10 zijn denk ik. Het spoor over en dan een eindeloze kaarsrechte en doodsaaie baan tot in Retie.miebe wrote:Weet iemand hoever het vertrek van het station van Mol ligt?
11km exact, gewoon richting Turnhout-Dessel-Retie volgen dus vanaf station buiten komen, naar links en dan links over het spoor 11km rechtdoor op brede fietspad met flauw bruggetje onderweg. Perfect om los te rijden en aan te pikken bij al de anderen die ook met de bike naar ginder komen. (trein is slimme keuze, zal je wel merken NA de TTmiebe wrote:Weet iemand hoever het vertrek van het station van Mol ligt?
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Heb hier vandaag al wat gewandeld met de kids op de talloze singletracks
. Kan niet wachten tot morgenvroeg. Alles ligt beenhard. Niks modder.
Dat is pech hebben hé...BC-Jo wrote:Al terug thuis verdomme.
Met de fiets tot in Retie centrum, ingeschreven en dan...body bevroren![]()
Gedaan met de pret en terug naar huis
Gisteren heb ik er ook zo'n stuk of drie - vier gezien, en zaterdag had ik het zelf ook voor (ook door eventjes buiten te laten staan tijdens het inschrijven).
Ga van 't weekend m'n achterwiel een nachtje op voorhand tegen de chauffage zetten denk 'k. En zeker niet afspuiten dezer dagen....