Koptelefoon

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ToxicWaste
Mountainbiker

Post by ToxicWaste »

euh als ge
1. een zwarte rapper zijt,
2. met evenveel kettingen rond uwe nek als mister T
3. een broek hebt die onder uw kruis hangt,

dan is dit de perfecte koptelefoon voor u....

=D> =D>

anders.... [-X

:lol:
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Tolueen wrote:euh als ge

=D> =D>

anders.... [-X

Amen Brother! 8)

Geef mij maar de goede oude Senheisers. Maar als ik er zo over denk, ik heb geen koptelefoon. enkel goede oude oortjes.
Alhoewel, ik heb nog zo'n koptelefoon liggen van mijn oude walkman. Zo'n metalen draadje met 2 bollen mousse aan. :-D
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

hmmmm kwaliteit is een stukje lager van deze,
trg voor een sennheiser gaan ofwel een AKG K81DJ (wel niet overal verkrijgbaar meer) draai nu al tijdje met deze en kwa geluid bennek DIK tevreden kan mee met koptelefoontjes van 100/150€ en op duitsland "slechts" 56€ betaald :wink:
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Ridley Rijder wrote:
Tolueen wrote:euh als ge

=D> =D>

anders.... [-X

Amen Brother! 8)

Geef mij maar de goede oude Senheisers. Maar als ik er zo over denk, ik heb geen koptelefoon. enkel goede oude oortjes.
Alhoewel, ik heb nog zo'n koptelefoon liggen van mijn oude walkman. Zo'n metalen draadje met 2 bollen mousse aan. :-D
Dat zijn die roze oorwarmers van uw zus zult ge bedoelen :-D

pretty fly or a white guy :lol:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Kermit wrote:
native instinct wrote:dat moet niet mooi zijn
dat moet goed klinken
als dat op uw hoofd staat ziet gijdat toch niet #-o
feit, maar het is wel mooi meegenomen :D
ik heb hier ook zo n tiener lopen, maak dat hen maar eens wijs dat het de kawiltiet is die telt boven het uitzicht, in een tijdsgeest waar het uiterlijke van primair belang is, is t nie simpel he.
Ze kcht dan toch maar zo n skull prul , nen rozen dan nog. Manmanman
Lijkt me groten brol.
bicky
Mountainbiker

Post by bicky »

Ben een tweetal jaren geleden om plaatjes te draaien gesponsord geweest door Skullcandy en moet zeggen dat ik daar niet tevreden van was.. Afwerking en kwaliteit zijn allesbehalve wat het moet zijn (kabels gaan snel stuk en draaibare onderdelen ook..), Geluid is doenbaar maar 'plastiekerig'.. Had de DJ-version en ook nog zo een ander modelleke (vergelijkbaar met uw afbeelding, ma dan minder opzichtig.. :wink: )

Voor mij persoonlijk zijn de beste headphones EVER de Sennheiser HD 25 Reeks.. Draai zelf altijd met de (getunede) Image die wel vrij duur is (169€ bij den duits) Maar heb nog altijd een na 4 jaar van intensief gebruik, perfect werkende: Image Voor 99€ bij den Duits.. En volgens mij Prijs Kwaliteit = Onklopbaar!!!

Just my 2 cents..[/url]
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ik ben doof dus da brengt niet op.
tenminste das de commentaar van mijn vrouw als ik aan de pc op dit forum zit en zij me voor de derde keer iets vraagt. #-o
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

frawiwi wrote:
Kermit wrote:
native instinct wrote:dat moet niet mooi zijn
dat moet goed klinken
als dat op uw hoofd staat ziet gijdat toch niet #-o
feit, maar het is wel mooi meegenomen :D
ik heb hier ook zo n tiener lopen, maak dat hen maar eens wijs dat het de kawiltiet is die telt boven het uitzicht, in een tijdsgeest waar het uiterlijke van primair belang is, is t nie simpel he.
Ze kcht dan toch maar zo n skull prul , nen rozen dan nog. Manmanman
Lijkt me groten brol.
Misschien eerst zelf eens uittesten vooraleer te spreken over groten brol. Tis ni omda het ni uwe smaak is, da da ook slecht klinkt e ;)
Tegenwoordig is alles slecht als er iets gehyped wordt, als het iets is dat alleman al heeft of wilt hebbe... Als da dikken brol geweest was, dan had ook nooit iedereen het beginnen kopen e ;)

Looks zijn nu eenmaal overal belangrijk. In ne auto ziede u toch ook ni zelf rijden, in een huis zit e toch ook binne, ma tmoet toch altijd mooi zijn.
dSlash
Mountainbiker

Post by dSlash »

Om te gaan draaien: Technics RP-DJ1200 (of 1210 natuurlijk), om te producen of te genieten: de Sennheiser HD25. Je wil niet weten hoeveel uren beiden op mijn kop gestaan hebben #-o .
kheb veel andere geprobeerd maar nooit of te nimmer heb ik er gevonden die (voor mij persoonlijk dan) konden tippen aan die twee hierboven.
Post Reply