28/12/08 Ossendrecht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Hookipa wrote: Tot 11/01 in Putte zeker :bounce: :bounce:
niets van ! Wij gaan al een weekje vroeger : 04/01 : Huijbergen !
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

kruibiker wrote: 1 minpunt : het grote aantal cyclo crossers waarvan er mij een probeerde in te halen op een singletrack waar dit absoluut niet mogelijk was. Resultaat , stuur in mekaar en beide tegen de vlakte.
.
Ik ga hier niet de discussie opnieuw starten maar het heeft niets met de cyclocross te maken maar alles met de "berijder". De "verkeerde" persoon op een mountainbike doet net hetzelfde. (idem als in het wegverkeer).
Ikzelf rij toertochten zowel met mijn cyclocrossfiets als met mijn mountainbike maar ik word daar echt geen andere rijder door wat mentaliteit betreft....
Lee Towers
Mountainbiker

Post by Lee Towers »

het heeft niets met de cyclocross te maken maar alles met de "berijder". De "verkeerde" persoon op een mountainbike doet net hetzelfde. (idem als in het wegverkeer).
Ikzelf rij toertochten zowel met mijn cyclocrossfiets als met mijn mountainbike maar ik word daar echt geen andere rijder door wat mentaliteit betreft....
Mee eens =D>
Het zijn vaak wel de snelle mannen (mogelijk amateurs?) die vaak op een cyclocros fiets rijden. Vandaar dat snel naar dat type fiets word gegrepen als dit onderwerp ter sprake komt.
Maar uiteindelijk is het de berijder die het doet.

Het was verders toppie in Ossendrecht, we blijven in de regio;
De Zondag gaan we weer lekker biken in Huijbergen :wink:
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

Voor de liefhebbers wil ik wel Gidsen in de zomermaanden.

Het kan wel een serieuze zandbak worden als het lang droog is.
graag had ik daar ook wel eens in de zomer komen biken
Post Reply