Je vind er veel met EBB maar relatief weinig met de horizontale slider dropouts. Nu krijg ik meer en meer een idee hoe de mijne er moet gaan uitzien.
Mooie fiets
Hoeveel weegt de fiets ongeveer?
Aangezien ik voor een zwarte Tune stuurpen gekozen heb, heb ik geen interesse voor de rode... Ik dacht dat een rode stuurpen iets van het goede te veel zou zijn.raceface wrote:toevallig geen interesse in een rode tune stuurpen? die zou hier mooi opstaan
grtzz bram
Volledig akkoord. Daarom had ik oorspronkelijk ook een Titec 118, maar dat was blijkbaar te licht. VN is enkel oversized, Moots vond ik niet direct en Seven wil ik niet uit principe, dus werd het toch plastiek.Wimbeest wrote:Mooi...
vind da carbon tune stuur enkel beetje not done op zo ne full on tita bike...
Dropouts zijn van Paragon Machine Works. Gewicht was geen doel op zich. Ik zit ergens tussen 10 en 10,5 kg, maar ondertussen is het mannetje op de fiets al 12 kg afgevallenSchijfrem wrote:Ik ben al een hele tijd op zoek naar fietsen met dergelijke Rohloff montage.
Je vind er veel met EBB maar relatief weinig met de horizontale slider dropouts. Nu krijg ik meer en meer een idee hoe de mijne er moet gaan uitzien.![]()
Mooie fiets![]()
Hoeveel weegt de fiets ongeveer?
Waarom niets van Seven als ik zo nieuwsgierig mag zijn?qwan wrote:
Volledig akkoord. Daarom had ik oorspronkelijk ook een Titec 118, maar dat was blijkbaar te licht. VN is enkel oversized, Moots vond ik niet direct en Seven wil ik niet uit principe, dus werd het toch plastiek.Wimbeest wrote:Mooi...
vind da carbon tune stuur enkel beetje not done op zo ne full on tita bike...
Da's dus ook de reden waarom ik geen klant geworden ben of wil worden. Uiteindelijk heb ik nog getwijfeld tussen Crisp en IF; in mijn geval is het dus de Crisp geworden.plonsita wrote:Ik heb zelf ook een seven (sola)
ik ben gestopt met seven's te kopen omdat hun europese klantenservice gewoon de prijs kunstmatig hooghoud
daarom ben ik over gestapt op Independent Fabrications
zeker zo mooi en veel exclusiever en wel met de juiste prijzen...
zeker als je hem koopt bij Dwerg Rob
niet tegenstaande mijn seven echt super is...maar ze zijn wel een klant verloren aan mij
Kan je daar wat onderhandelen over de prijs?plonsita wrote:Ik heb zelf ook een seven (sola)
ik ben gestopt met seven's te kopen omdat hun europese klantenservice gewoon de prijs kunstmatig hooghoud
daarom ben ik over gestapt op Independent Fabrications
zeker zo mooi en veel exclusiever en wel met de juiste prijzen...
zeker als je hem koopt bij Dwerg Rob
niet tegenstaande mijn seven echt super is...maar ze zijn wel een klant verloren aan mij