1. een zwarte rapper zijt,
2. met evenveel kettingen rond uwe nek als mister T
3. een broek hebt die onder uw kruis hangt,
dan is dit de perfecte koptelefoon voor u....
anders....
Post by ToxicWaste »
Amen Brother!Tolueen wrote:euh als ge
![]()
![]()
anders....![]()
Dat zijn die roze oorwarmers van uw zus zult ge bedoelenRidley Rijder wrote:Amen Brother!Tolueen wrote:euh als ge
![]()
![]()
anders....![]()
![]()
Geef mij maar de goede oude Senheisers. Maar als ik er zo over denk, ik heb geen koptelefoon. enkel goede oude oortjes.
Alhoewel, ik heb nog zo'n koptelefoon liggen van mijn oude walkman. Zo'n metalen draadje met 2 bollen mousse aan.
ik heb hier ook zo n tiener lopen, maak dat hen maar eens wijs dat het de kawiltiet is die telt boven het uitzicht, in een tijdsgeest waar het uiterlijke van primair belang is, is t nie simpel he.Kermit wrote:feit, maar het is wel mooi meegenomen :Dnative instinct wrote:dat moet niet mooi zijn
dat moet goed klinken
als dat op uw hoofd staat ziet gijdat toch niet
die wel vrij duur is (169€ bij den duits) Maar heb nog altijd een na 4 jaar van intensief gebruik, perfect werkende:
Voor 99€ bij den Duits.. En volgens mij Prijs Kwaliteit = Onklopbaar!!!Post by geitenboer »
Misschien eerst zelf eens uittesten vooraleer te spreken over groten brol. Tis ni omda het ni uwe smaak is, da da ook slecht klinkt efrawiwi wrote:ik heb hier ook zo n tiener lopen, maak dat hen maar eens wijs dat het de kawiltiet is die telt boven het uitzicht, in een tijdsgeest waar het uiterlijke van primair belang is, is t nie simpel he.Kermit wrote:feit, maar het is wel mooi meegenomen :Dnative instinct wrote:dat moet niet mooi zijn
dat moet goed klinken
als dat op uw hoofd staat ziet gijdat toch niet
Ze kcht dan toch maar zo n skull prul , nen rozen dan nog. Manmanman
Lijkt me groten brol.