Crisp titanium (update pag. 16)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ben al een hele tijd op zoek naar fietsen met dergelijke Rohloff montage.
Je vind er veel met EBB maar relatief weinig met de horizontale slider dropouts. Nu krijg ik meer en meer een idee hoe de mijne er moet gaan uitzien. :-)
Mooie fiets =D>

Hoeveel weegt de fiets ongeveer?
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

raceface wrote:toevallig geen interesse in een rode tune stuurpen? die zou hier mooi opstaan ;)

grtzz bram
Aangezien ik voor een zwarte Tune stuurpen gekozen heb, heb ik geen interesse voor de rode... Ik dacht dat een rode stuurpen iets van het goede te veel zou zijn.
Wimbeest wrote:Mooi...

vind da carbon tune stuur enkel beetje not done op zo ne full on tita bike...
Volledig akkoord. Daarom had ik oorspronkelijk ook een Titec 118, maar dat was blijkbaar te licht. VN is enkel oversized, Moots vond ik niet direct en Seven wil ik niet uit principe, dus werd het toch plastiek.
Schijfrem wrote:Ik ben al een hele tijd op zoek naar fietsen met dergelijke Rohloff montage.
Je vind er veel met EBB maar relatief weinig met de horizontale slider dropouts. Nu krijg ik meer en meer een idee hoe de mijne er moet gaan uitzien. :-)
Mooie fiets =D>

Hoeveel weegt de fiets ongeveer?
Dropouts zijn van Paragon Machine Works. Gewicht was geen doel op zich. Ik zit ergens tussen 10 en 10,5 kg, maar ondertussen is het mannetje op de fiets al 12 kg afgevallen :drunk:
egied
Mountainbiker

crisp

Post by egied »

Tja wat moet je hier op zeggen. =P~ =P~ =P~ =P~ =P~

Veel plezier.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Moots niet vinden ? John knoops in Nederland. Heb zo een stuurtje of 2 besteld onlangs.
Geen Seven uit principe :-? .
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

qwan wrote:
Wimbeest wrote:Mooi...

vind da carbon tune stuur enkel beetje not done op zo ne full on tita bike...
Volledig akkoord. Daarom had ik oorspronkelijk ook een Titec 118, maar dat was blijkbaar te licht. VN is enkel oversized, Moots vond ik niet direct en Seven wil ik niet uit principe, dus werd het toch plastiek.

Waarom niets van Seven als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :-k
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

Geen Seven omdat ik vind dat ze de prijs kunstmatig hoog houden. Toen ik mijn keuze aan het maken was, was dit mijn berekening. Als er iets 40% meer kost dan (prijs in de US) + invoerrechten + BTW, dan vind ik dat prijs/kwaliteit een slechte keuze...
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

check je inbox mijn beste :wink:
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Ik heb zelf ook een seven (sola)

ik ben gestopt met seven's te kopen omdat hun europese klantenservice gewoon de prijs kunstmatig hooghoud

daarom ben ik over gestapt op Independent Fabrications
zeker zo mooi en veel exclusiever en wel met de juiste prijzen...
zeker als je hem koopt bij Dwerg Rob

niet tegenstaande mijn seven echt super is...maar ze zijn wel een klant verloren aan mij
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

plonsita wrote:Ik heb zelf ook een seven (sola)

ik ben gestopt met seven's te kopen omdat hun europese klantenservice gewoon de prijs kunstmatig hooghoud

niet tegenstaande mijn seven echt super is...maar ze zijn wel een klant verloren aan mij
Da's dus ook de reden waarom ik geen klant geworden ben of wil worden. Uiteindelijk heb ik nog getwijfeld tussen Crisp en IF; in mijn geval is het dus de Crisp geworden.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

plonsita wrote:Ik heb zelf ook een seven (sola)

Kan je daar wat onderhandelen over de prijs?
Als richtprijs voor een Ti deluxe frame gaf ie me ongeveer rond de 3000€ aan. Zou ik dat nog wat naar beneden kunnen krijgen? :-?
Post Reply