28/12/08 Gruitrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

Gf biker wrote:
Geecee wrote:
[-X Geen korting gekregen met mijn mountainbike.be paspoort [-X
@ Organisatie: Hoe kan da?

Dit heb ik in Hechtel ook voorgehad. Blijkbaar weet er aan de inschrijving nooit iemand iets hierover #-o Men schrijft wel in om de korting toe te kennen maar eens het zover is :( weet niemand er iets van. Reeds enkele keren discusie gehad met personen aan de inschrijving, maar heb da opgegeven hoor :-? dan betaal ik die halve euro wel :wink: Alleen moeten ze zich hier dan niet voor opgeven. [-X
ik ben om 9.30 vertrokken en heb wel mijn korting gehad
witte
Mountainbiker

Post by witte »

Ben omstreeks 8.45 uur vertrokken en heb mijn korting ook gekregen.
Dank voor de mooie tocht en tot de volgende.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Af en toe fotootje genomen.
Image
Image

Tof ritje. Lang geleden dat ik nog es in de bos was geweest. Is toch altijd thuiskomen :P . Gegaan voor de 40km of 45km ? wegens tijdgebrek. Beetje met de rem opgereden behalve laatste 10km effe doorgetrokken. Voor mij mag het altijd vriezen, heb daar geen problemen mee. Weg met de modder !
45min met de autoverplaatsing dik waard voor mij. Herkende veel plaatskes van de Oeterdalmarathon.
der jan
Mountainbiker
Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Post by der jan »

eerst en vooral ik ben niet opde toertocht geweest want heb moeten werken met de vroege.

maar waar ik wel even op wil reageren is het feit van die "zogezegde boswerkzaamheden" vorig jaar werd ik daar tegen gehouden door de boswachter want ik mocht daar niet fietsen. Ik vroeg heel beleefd waarom niet? ik verjaagde met daar te fietsen de nachtzwaluw. Zo zaten er maar 4 meer in het gebied bij de oudsberg. Waarop ik heel droog antwoorden dan kan ik er toch niet veel verjagen. (hij werd al wat pissig onze groene) en ik zei en jullie dan met dat machine (die was aant werk op 100m) en gij met u jeepke ja wij maken natuur zei hem. (zo heb ik daar een uur staan discusieren met die groene aap) maarja die leven in hunne eigen wereld, iedere wandelaar en fietser vind dat schandalig wat ze daar vernielen, maar de boswachter zegt wij maken natuur, zo was het vroeger, maja vroeger is nu niet vroeger reden ze ook met paard en kar rond......
maja de crossers en quads hebben nu wel een idelaal parcours.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

ik heb ook bij de 1ste splitsing de 56 km gevolgd en bij de 2de de 26 km gevolgd. Zo kwam ik ook aan 41 km en weinig volk op het parcours, dat trouwens schitterend was.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

wij vonden het ook de moeite waard. Achteraf wel spijt dat we vanwege de kou maar de 26 hadden gedaan. We waren klaar en nog zo fit als een hoentje, maar de tenen waren toch wel erg koud. De bevoorrading was ook erg ok: 2 soorten sportdrank, (gelukkig geen actus) zeer veel koekjes lekker
Was ook blij dat ik mijne fully mee had genomen, had het te doen met die cyclocrossers, ik haalde er eentje in die er zelfs spontaan over begon te klagen dat de ondergrond zo hard was.

nog enkele camelback tips: leg hem na het schoonmaken in de diepvries, dan komt er zeker geen spot(zwarte aanslag/paddestoelen) in de zak en slang. Zit dat er wel in: kunstgebitreinigingstabletten werken ook goed
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Hemd wrote:Af en toe fotootje genomen.
Image

Tof ritje. Lang geleden dat ik nog es in de bos was geweest. Is toch altijd thuiskomen :P
Schoon figuranten he om uwen titus mooi in beeld te brengen.
Ligt da nu aan mij ? of is mijn achterwiel kleiner dan mijn voorwiel ?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Tenminste 1 fatsoenlijke fiets in beeld ! Met 2 wielen die even groot zijn.

Had ik niet verteld van dat bmx wiel ?

Perspectief bedrog. Groothoeklenske. Vandaar dat het ook lijkt of je hard gaat :P .
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Namens onze club wil ik alle deelnemers van harte bedanken voor het vertrouwen in onze organisatie.
Ook in de toekomst zullen wij ons uiterste best doen om jullie een prachtige voor- of namiddag te bezorgen.
Het is wel nog een tijdje wachten op onze eerstvolgende tocht : deze gaat door op zaterdag 27 februari 2010.
See You
spillie
Mountainbiker
Location: scott yz 1 26 hardtail - canyon nerve al 8.9 29 fully 2014

Post by spillie »

Op het laatste van de tocht stond iemand foto's te maken.
Waar kunnen we die foto's vinden?
Post Reply