Hallerbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
geen probleem ma ze geven wel regen en zelfs als het al nen tijd ni geregend heeft blijft het daar redelijk modderig, vorige keer wast ook zogezegd vrij droog maar door de moor heb ik wel mijn cranks mogen uiteen smijten en der was iets vettig op mijn schijf gekomen waardoor dak mijn remblokken ook heb mogen weggooien
Last edited by Fry on Fri 02 Apr 2004 18:32, edited 1 time in total.
-
Minna
- Mountainbiker
- Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
wohaa, Pétard, sounds like a bad crash (or am I reading the Dutch wrong ..) Lucky you had a helmet ..
-----
Can anybody tell me if the blue hyacinths have started blooming in Hallerbos yet?
In hesitating Dutch: Kan iemand me zeggen als de blauwe hyacinten in Hallerbos nog gebloeid zijn?
Thanks,
Minna
-----
Can anybody tell me if the blue hyacinths have started blooming in Hallerbos yet?
In hesitating Dutch: Kan iemand me zeggen als de blauwe hyacinten in Hallerbos nog gebloeid zijn?
Thanks,
Minna
been there yesterday, no blooming hyacints seenMinna wrote:wohaa, Pétard, sounds like a bad crash (or am I reading the Dutch wrong ..) Lucky you had a helmet ..
-----
Thanks,
Minna