Hallerbos

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

zaterdag of zondag, weer hallerbos?
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

Ik wil zeker mee, kan enkel op zondag.
Ma zondag is't ronde van vlaanderen en dat zorgt in mijn dorp voor heel wat verkeershinder; den arrivé is daar!
Neen als ge't goe vindt kom 'k aldaar, desnoods terrek alginder (dan ben ik al warm).

terren-tort-getorren (=trappen)
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

geen probleem ma ze geven wel regen en zelfs als het al nen tijd ni geregend heeft blijft het daar redelijk modderig, vorige keer wast ook zogezegd vrij droog maar door de moor heb ik wel mijn cranks mogen uiteen smijten en der was iets vettig op mijn schijf gekomen waardoor dak mijn remblokken ook heb mogen weggooien
Last edited by Fry on Fri 02 Apr 2004 18:32, edited 1 time in total.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

om 1 of andere reden worden alle lidwoorden door elkaar gesmeten
de wordt het, het wordt een
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Ik heb ook wel zin om terug mee te gaan. Zondag idd wel DE Ronde. Dus zeker in de voormiddag afspreken.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

bwa hallerbos ligt veeeeeeeeeeeer van Meerbeke, dus eigenlijk gaat da geen probleem geven ze
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

tja, ik zal moeten passen; gisteren serieus op m'n doos gegaan...
Redelijk veel lichamelijke schade. Aan de fiets scheelt weinig, zjust een slagsken in't wiel (hoewel ik m'n kader nog eens grondig moet nazien)
Mijn helmpje is wel gebroken.
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

wohaa, Pétard, sounds like a bad crash (or am I reading the Dutch wrong ..) Lucky you had a helmet ..

-----

Can anybody tell me if the blue hyacinths have started blooming in Hallerbos yet?

In hesitating Dutch: Kan iemand me zeggen als de blauwe hyacinten in Hallerbos nog gebloeid zijn?

Thanks,
Minna
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Minna wrote:wohaa, Pétard, sounds like a bad crash (or am I reading the Dutch wrong ..) Lucky you had a helmet ..

-----

Can anybody tell me if the blue hyacinths have started blooming in Hallerbos yet?

In hesitating Dutch: Kan iemand me zeggen als de blauwe hyacinten in Hallerbos nog gebloeid zijn?

Thanks,
Minna
been there yesterday, no blooming hyacints seen
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

gaat er nog iemand naartoe feitelijk, voor mezelf mss niet, naderende examens, ma derna is of zo e
Post Reply