Er liggen zo mooie technische single-tracks en passages (heb er 1 colleagarijder ffe van laten proeven toen we ffe te ver gereden waren omdat we nieta/h kijken waren naar de pijltjes). Ik ben er zeker van dat moest je die in een TT steken:Acidboy wrote: Wat de rit betreft ben ik een beetje met een dubbel gevoel terug gekeerd. Nu ja, misschien ben ik te veel gewend en wilde ik teveel een kopie van Middelkerke. Ik miste het technische in de duinen....
1. Er heel wat mensen zouden wandelen wegens de techniciteit v/d tracks.
2. Het daardoor voor de anderen niet plezant meer is.
3. Er gegarandeerd dikke miserie zou zijn met de bos-wachters en politie.
Dus idd een dubbelgevoel als je weet langs welke "goudmijn" je rijdt, maar ik ben tevreden dat men dit laat liggen bij TT'n.
Voor de rest heel mooie organisatie,super bepijling, mooie bevoorradingen.
Over het stuk strand kan ik maar 1 dingzeggen:
Als je pas om 11:30 vertrekt rij je natuurlijk op de laatste enigzins berijbare meter tussen water - hard-zand en mulzand. Meng dit metkop-wind en hopen toeristen en je hebt een stevige rit te doen. Heb alles kunnen rijden op een 30-tal mtr na en de aankomst in Wenduine zelf. Spieren waren iets te stram om nog door het mulle zand uit te rijden. Ik merkte dat ook na de laatste bevoorrading dat mijn bovenbenen het beste gehad hadden.
Ik had een Nobby Nic van voor gelegd om grip tehouden in de bochten en een Furious Fred vanachter 9semi-slick) beide op 2.0 bar en blijkbaar was datnog iets te hard om aanvaardbaar comfortabel te zijn. Van grip kon ik niet klagen,slecht 1 schuiver gemaakt, maar een bocht op ijs insturen is erom vragen.
Van Oostende en terug opiets minder dan 4hr dus viel welmee, ook temperatuur met het zonnetje was eigenlijk perfect voor mij. Heb op geen enkel moment kou gehad.
Dikke pluim voor organizatie v/d TT en het bestellen v/h weer. Na demoddertoestanden van mid-november en begin december was dit een prachtige afwisseling.
GReetz,
S.