Routeerbare topomap belux

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

De Unlockcode maakt je kaart vrij op je PC (in Mapsource).
Je moet je gps unit koppelen aan het interne ID van van jouw gps (om fraude te voorkomen) om de kaart te kunnen overdragen naar je gps.
Gezien je wel je kaart ziet op pc maar niet kan overdragen denk ik dat het probleem dus daar zit: een verkeerd ID nummer opgegeven (bv je serienummer ipv je ID nummer.
Je kan in My Garmin opzoeken aan welk ID nummer jouw kaart gekoppeld is. Kijk dan eens na welk het ID nummer van jouw toestel is (Mapsource/Verzenden-Ontvangen/ID nummer van jouw type toestel scrollen) en vergelijk of het hetzelfde is.
Indien je een verkeerd ID hebt ingegeven kan dit alleen rechtgezet worden door Garmin zelf.
schummiw
Mountainbiker

Topomap

Post by schummiw »

Hallo,
Als je vorige topo en garmin is geregistreerd dan krijg je automatisch bericht van de beheerder, had ze ook maar enkele maanden en heb de mail gekregen zo kon ik ze me aanschaffen voor maar €59. En na enkele dagen had ik ze in mijn bezit. Jammer vind ik dat ze maar net tot aan de grens loopt daar ik tegen de Nederlandse grens woon moet ik alles overzetten in mapsoucre.
Powerlink
Mountainbiker

Post by Powerlink »

Hallo MTB-ers,
Al iemand wat meer ervaring opgedaan met de routeerbare Topo BeLux.
Ben ook van zins deze aan te schaffen maar lees nogal wat verschillende meningen hierover :-? . Wil hem gaan gebruiken voor zowel mtb als geocaching.
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ik heb de kaart ook pas, maar ik zou niet weten wat er verkeerd zou zijn of dat er iemand negatief kan over zijn, dan vraag ik me af wat sommige eisen de mensen zich stellen
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

of beter ' welke eisen sommige mensen ' tju he ben nochtans tot mijn 18 naar school geweest. #-o
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

geitenboer wrote:ik heb de kaart ook pas, maar ik zou niet weten wat er verkeerd zou zijn of dat er iemand negatief kan over zijn, dan vraag ik me af wat sommige eisen de mensen zich stellen
Een review van iemand die beiden heeft vergeleken: http://www.gpscenter.be/forum/viewtopic ... highlight=
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ik heb tot hiertoe gn probleem met topo belux (vernieuwde versie).
vraag me alleen af hoe ge die hoogtelijnen of aanduidingen op mapsource kan zien
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Detailniveau op hoogste zetten?
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

ziet er goed uit maar hoe ken je de hoogte van de hoogtelijken? Als ik met het aanwijspijltje op z'n hoogtelijn ga staan zie ik overal een popvenstertje verzchijnen met 0m op :roll:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

ziet er goed uit maar hoe ken je de hoogte van de hoogtelijken? Als ik met het aanwijspijltje op z'n hoogtelijn ga staan zie ik overal een popvenstertje verschijnen met 0m op :roll:
Post Reply