28/12/08 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Schitterend tochtje om bij deze temperaturen goed door te vlammen. Naar daar gekomen met de fiets en terug naar huis met fiets na de 41,6km. Alles verliep goed totdat ik terug naar huis reed. 16km lang vol wind op kop richting Hasselt. Ik moest serieus moeite doen om boven de 15km/u te raken.
Tocht zelf was me thans gelukt aan gemiddelde van 21,6km/u.
Ben alleen mijne boterham met spek vergeten te gaan halen
Tocht zelf was me thans gelukt aan gemiddelde van 21,6km/u.
Ben alleen mijne boterham met spek vergeten te gaan halen
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Wie nog een boterham met spek wil, mag mijn bonnetje hebben
Mooie TT, leuke singletracks waar hier en daar wat techniek aan de pas kwam. Met de Racing Ralph's goed doenbaar
Mooie TT, leuke singletracks waar hier en daar wat techniek aan de pas kwam. Met de Racing Ralph's goed doenbaar
nice baaikske wat ge bij hadmadskatingcow wrote:Wie nog een boterham met spek wil, mag mijn bonnetje hebben![]()
dat is er eentje voor bike van het jaar 2009
tocht was zoals gewoonlijk
vooral het stukske crossparcours in het begin was goed uitgestippeld
mijn 29erke kwam daar goed van pas, lekker veel tractie
bevoorrading gemist !!!
Het was inderdaad een mooi tochtje met alles erop en eraan ... maar ik denk niet dat ik de enigste was die de bevoorrading gemist heeft !
Een klein bordje 100 meter vóór de bevoorrading of zoiets dergelijks is misschien toch niet te veel gevraagd ?
Ik rij al 10 jaar MTB-tochten en dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak ... maar het kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben
Grtz ...
Een klein bordje 100 meter vóór de bevoorrading of zoiets dergelijks is misschien toch niet te veel gevraagd ?
Ik rij al 10 jaar MTB-tochten en dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak ... maar het kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben
Grtz ...
Re: bevoorrading gemist !!!
Ik dacht nochtans een bordje "bevoorrading" gezien te hebben...GT Grt wrote:Het was inderdaad een mooi tochtje met alles erop en eraan ... maar ik denk niet dat ik de enigste was die de bevoorrading gemist heeft !![]()
Ik rij al 10 jaar MTB-tochten en dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak ... maar het kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben![]()
Grtz ...
Je moest een baan oversteken en jullie zijn daar vermoedelijk dadelijk rechts gereden, want zo ging de tocht verder...
't was nochtans lekkere soep.