Afregelen derailleur Kortrijk - Waregem
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- mozerijder
- Mountainbiker
Afregelen derailleur Kortrijk - Waregem
Post by mozerijder »
Wie kan er in de streek van Kortrijk - Waregem een derailleur afregelen?
Reeds naar twee fietsenwinkels geweest en ik blijf er problemen mee hebben.
Het is nochtans geen goedkoop toestel.
Scram SX5.
Mercie
Danny
Scram SX5.
Mercie
Danny
Nu, in afwachting van Danny zijn antwoord, ik kan hem niet op mijn kleinste blad vooraan schakelen. Een probleem waar ik al sinds juli mee sukkel ... Al verschillende keren afgesteld, laten afstellen, maar ie wilt niet ...anno53 wrote:@Dannyv: Wat is het probleem juist? Moeilijk op- of afschakelen, niet op het kleinste of grootste tandwiel of kransje kunnen, een tijdje na het schakelen verspringen, niet 'nerveus' genoeg schakelen, voor- of achterderailleur, scheve achterpad, ... ?
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Re: Afregelen derailleur Kortrijk - Waregem
Post by prideandglory1891 »
als een fietsmaker geen derailleur kan afstellen, vraag, nee, zeg hem dat em direct z'n deuren sluit danDannyv wrote:Wie kan er in de streek van Kortrijk - Waregem een derailleur afregelen?
Scram SX5.
Mercie
Danny
- nebraz
- Mountainbiker
Meestal ligt dit niet aan de onkunde van de fietsenmaker maar gewoon aan de kabelspanning en het type derailleur.
zoek op het internet naar afstellen derailleur. Hou u er eens een paar uurtjes mee bezig en je hebt het onder de knie.
Maar dit terzijde. Aan een SX5 zou ik nu ook niet meteen willen sleutelen.
Als je wil mtb-en in de modder met een derailleur die ze op een modale kinderfiets monteren kan je wel eens problemen krijgen. Het moet daarvoor geen XO of XTR zijn maar kijk misschien eens voor deftig materiaal.
zoek op het internet naar afstellen derailleur. Hou u er eens een paar uurtjes mee bezig en je hebt het onder de knie.
Als je wil mtb-en in de modder met een derailleur die ze op een modale kinderfiets monteren kan je wel eens problemen krijgen. Het moet daarvoor geen XO of XTR zijn maar kijk misschien eens voor deftig materiaal.
- Focus biker
- Mountainbiker
Post by Focus biker »
Rijwielen Rudy te Beveren Leie.
Ik ben al jarenlang klant en heb nog geen enkel probleem gehad met de afstellingen van mijn fietsen.
Hij werkt alleen en regelt alles fijn af aan een zeer betaalbare prijs.
Hieronder de link met zijn gegevens.
http://www.rijwielenrudy.be
Ik ben al jarenlang klant en heb nog geen enkel probleem gehad met de afstellingen van mijn fietsen.
Hij werkt alleen en regelt alles fijn af aan een zeer betaalbare prijs.
Hieronder de link met zijn gegevens.
http://www.rijwielenrudy.be
- mozerijder
- Mountainbiker
Post by mozerijder »
Dank u voor de tip Focus biker.
Je kan natuurlijk altijd proffesioneel materiaal kopen maar tenslotte is het nog altijd een hobby voor mij Nebraz. En ook het doorsnee materiaal moet toch naar behoren werken denk ik.
Je kan natuurlijk altijd proffesioneel materiaal kopen maar tenslotte is het nog altijd een hobby voor mij Nebraz. En ook het doorsnee materiaal moet toch naar behoren werken denk ik.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Als een fietsmaker geen derailleur kan afregelen is 't een prutser. "P.U.N.T."nebraz M/30j. wrote:Meestal ligt dit niet aan de onkunde van de fietsenmaker maar gewoon aan de kabelspanning en het type derailleur.