skitterend !Chucky wrote:En dan maar klagen over de afspuitstand op de TT van Helchteren terwijlplonsita wrote:Tien na twee ?
een doordenkertje...
alle materiaal zelf voor handen is
4UMbikers LIMBURG.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Zondag 28 Dec. afspraak in Gruitrode om 09h30 aan de inschrijving, of iets laten weten om samen vanuit Genk te vertrekken en vervoersafspraken te maken.
Deelnemers Gruitrode:
01 Lucien
02 Liberodger
03 Eric B.
04 ...............?
Nog iemand gelieve dan je naam bij te schrijven (namen kopieren, nieuw antwoord, plakken, en je naam er bij schrijven).
Deelnemers Gruitrode:
01 Lucien
02 Liberodger
03 Eric B.
04 ...............?
Nog iemand gelieve dan je naam bij te schrijven (namen kopieren, nieuw antwoord, plakken, en je naam er bij schrijven).
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Neo is dood, leef de Spook
Post by Vos in de bossen »
Omdat er blijkbaar enkele misverstanden ontstaan zijn ivm of ik een en dezelfde persoon ben, of bestand uit 2 (was het maar waar
) heb ik vandaag, op 28 december 2008 NC besloten, en helder van geest, om mijn 'voornaam", Neobiker weg te doen....nu blijft nog een spook over, maar wat voor een ????
Woeeeeehoooeeh hooooeeeeeeh......
.....
Wandel nooit alleen in het bos.
Overigens, wat ik hier leest doet me vermoeden dat dit tocht een geslaagde project geworden is .
Woeeeeehoooeeh hooooeeeeeeh......
Overigens, wat ik hier leest doet me vermoeden dat dit tocht een geslaagde project geworden is .
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Re: Neo is dood, leef de Spook
Ik dacht dat we dat spook ook eindelijk eens zouden zien vandaag!Spookvanhetbos wrote:Omdat er blijkbaar enkele misverstanden ontstaan zijn ivm of ik een en dezelfde persoon ben, of bestand uit 2 (was het maar waar) heb ik vandaag, op 28 december 2008 NC besloten, en helder van geest, om mijn 'voornaam", Neobiker weg te doen....nu blijft nog een spook over, maar wat voor een ????
Woeeeeehoooeeh hooooeeeeeeh...........
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Re: Neo is dood, leef de Spook
Ook niet gekomen.Iedere topic beloftes maken,en dan nergens aanwezig.K2-er wrote:Ik dacht dat we dat spook ook eindelijk eens zouden zien vandaag!Spookvanhetbos wrote:Omdat er blijkbaar enkele misverstanden ontstaan zijn ivm of ik een en dezelfde persoon ben, of bestand uit 2 (was het maar waar) heb ik vandaag, op 28 december 2008 NC besloten, en helder van geest, om mijn 'voornaam", Neobiker weg te doen....nu blijft nog een spook over, maar wat voor een ????
Woeeeeehoooeeh hooooeeeeeeh...........
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Der zit maar ene constant te mekkeren, en die heet BASSMAN, de grommelpie van het forum
Ja, het kan gebeuren dat je moet afzeggen (nie op tijd aanwezig kunnen zijn bvb, of ziek, zoals dit weekend).
Ja, het kan gebeuren dat je moet afzeggen (nie op tijd aanwezig kunnen zijn bvb, of ziek, zoals dit weekend).
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ik drink liever een trippel dan een gewoon, vandaar dus....BASSMAN wrote:Amper 8 maanden op het forum,en al 3 maal van naam veranderd.Blijkbaar iemand met een trippel persoonlijkheid.