28/12/2008 De Haan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Deze morgen op naar t'zeetje met dubbel gevoel , joepie spelen in het zand (o) maaaaar hoeveel keer zal ik sterven op het strand [-o<
Eenmaal aangezet de zone voor het strand wat gedoseerd wat uiteindelijk niet nodig bleek te zijn daar het strandstuk beter verteerd werd dan verwacht :drunk: mede geholpen door weinig wind op kop en goed hard liggende zandstrook langs waterlijn.
Weddenschap met mijne maat verloren wie er het eerst in het zand zou bijten, ik dus :oops: k'kan het simpelweg niet laten als ik zand zie moet en zal ik mij erin wentelen , deze keer tot 2 x toe zelfs #-o #-o

Na dit met gespaarde krachten de laatste 15Km er nog eens goed de pees op gelegd naar de meet , onderweg nog vastgesteld dat een bevroren boerewegel behoorlijk technisch kan zijn en als ge over ijs rijdt die kraakt het daarmee wil zeggen dat ge enkele cm later derdoor gaat zakken #-o , gelukkig zonder natte voeten.

Voor mij is deze rit een voorbeeld hoe een rit aan zee eruit moet zien =D> =D> =D> , enige punt(je) dat er mogelijkheid was om veel meer zandduinen in het parcours op te nemen , als dit natuurlijk mag.
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

KUBA wrote:enige punt(je) dat er mogelijkheid was om veel meer zandduinen in het parcours op te nemen , als dit natuurlijk mag.
Moest het toegelaten zijn, zouden we hier een TT kunnen organiseren met 45km duinen- en boswegels, maar 90% van de stroken zijn verboden terrein voor fietsers :(
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

het was mijn eerste keer dat ik naar de kust afzakte (toch om te mtb'en), en ik moet zeggen dat het heel goed is meegevallen

het was zalig in de duinen :bounce:

persoonlijke minpunten waren dat ik sukkelde met een bevroren body en mijn compagnon platten band had #-o (dank aan diegene die zijn pompje uitleende)
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Proficiat ZeeVogels, dit vakje is te klein om alle positieve punten neer te pennen :wink:

Het is idd jammer dat er maar voor beperkte stukken duinenpad en in de bosjes aan de andere kant v/d weg toelating verkregen wordt.

De paarden daar-in-tegen..... :evil: op het strand met loslopende honden erbij en dezelfde en andere paarden in het bosje na de strandpassage opnieuw met loslopende honden, foei, foei foei :evil:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Deze morgen ook bij -5 richting De Haan gereden. Waarom was ik niet blijven liggen en tegen 9 uur opgestaan om boterkoeken te halen?

Gelukkig deed ik dat niet, anders had ik deze mooie rit moeten missen. Die duinenpaden zijn formidabel en dat stuk strand, wel, het is afzien hee #-o

Ben nu officieel geen lid meer van WTC De Plooiers: opnieuw de volle rit gereden (grootste afstand) zonder hoekjes af te snijden. Nu nog leren wat snelheid maken.

Ben blij dat ik vanmorgen geen boterkoeken heb gegeten. Lees maar de rest van mijn wedervaren op jullie feestdag..
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

kort en krachtig ! Voor de organisatoren van De Haan : 10/10.
stoempe
Mountainbiker

vtt-de haan

Post by stoempe »

Volledig akkoord.Van mij krijgen ze ook een 10/10. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

Was mijn eerste keer in De Haan en zeker niet de laatste keer. Al hoewel ik die 8km naast het strand reed met 4bf op kop en -3graden dacht ik wel dak ging sterven wi. Ben toch aangekomen op de 45km. De Haan heb er weinig woorden voor =D> =D> =D> =D> zeker tot volgend jaar :P
Cluze
Mountainbiker

Post by Cluze »

Ik had een beetje pech.
Ik kwam aan in De Haan vanuit Wervik, haalde de fiets uit de wagen. Kben nog maar een amateur'ke. De remhendel was ingedrukt geweest door een sportzak die erop lag.
Schijfremblokskes dicht -> ik kreeg mijn wiel er niet meer in. Probeerde het te openen maar ging niet, heb me geinformeert en weet nu wat ik moet doen als het nog eens voorvalt :P:oops:
Dus het was geen TT voor mij vandaag :cry:
Ik was depri
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Vanmorgen gestart met de Wezze voor de 45. Tot mijn verbazing een kotgenoot uit Antwerpen tegen het lijf gelopen. Was eens tof u terug te zien!

Wat de rit betreft ben ik een beetje met een dubbel gevoel terug gekeerd. Nu ja, misschien ben ik te veel gewend en wilde ik teveel een kopie van Middelkerke. Ik miste het technische in de duinen....
Bevoorrading was een buffet en zeer vriendelijke mensen ! =D> =D> =D>
Bepijling ok.

Organisatie: =D>
Post Reply