Johan
28/12/08 Gruitrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Awel, in Hechtel heb ik de korting wél gehadGf biker wrote:Geecee wrote:
Geen korting gekregen met mijn mountainbike.be paspoort
![]()
@ Organisatie: Hoe kan da?
Dit heb ik in Hechtel ook voorgehad. Blijkbaar weet er aan de inschrijving nooit iemand iets hieroverMen schrijft wel in om de korting toe te kennen maar eens het zover is
weet niemand er iets van. Reeds enkele keren discusie gehad met personen aan de inschrijving, maar heb da opgegeven hoor
dan betaal ik die halve euro wel
Alleen moeten ze zich hier dan niet voor opgeven.
Nu, ik discusieer daar ook niet lang over ze... Het gaat tenslotte ook maar om een halve euro, maar toch, als men er recht op heeft...
Aan Geecee en GF-biker ; de 0,50 € korting is wel degelijk toegekend aan degenen die een pasoort MTB.be voorlegden. Mijn vrouw zat aan de inschrijving en zij heeft dit bijgehouden : er zijn 5 bikers die op vertoon van hun pasje MTB.be korting genoten.
Wat er precies is misgegaan met Geecee, dat weet ik ook niet (misschien de drukte van het moment): Als Geecee zich op de eerstvolgende tocht aan mij kenbaar maakt ben ik graag bereid het goed te maken met een leffe of een koffieke.
Wat er precies is misgegaan met Geecee, dat weet ik ook niet (misschien de drukte van het moment): Als Geecee zich op de eerstvolgende tocht aan mij kenbaar maakt ben ik graag bereid het goed te maken met een leffe of een koffieke.
LMTB schreef: 
Nu begrijp ik ook waarom Johan in eerste instantie 2 richtingaanwijzers naar de startplaats toe , compleet verkeerd gehangen had ( hij heeft het echter tijdig hersteld)Liberodger schreef:
Inderdaad, niet ene maar tientallen met bevroren body's. Het is dus zaak om de bike de dag ervoor zeker niet af te spuiten. Beter met nen vuile fiets dan met nen bevroren. Plassen op je tandwielen en body kan je in zo'n geval nog helpen.
Wanneer men eens ergens rijd waar je normaal niet mag komen met je bike worden alle superlatieven uit de kast gehaald, maar als je ziet wat die moonraker tractors te bakken maken in de bos maken dan kraait er geen haan naar.
De Heidetrappers hebben een combinatie gemaakt van de 56 en de 26 zoals Joss had voorgesteld, en dat is ons heel goed bevallen. Nu dat het hard bevroren was, het "ervaren" stukje volledig kunnen op-en-af rijden, i.t.t de vorige keer toen het modderig was.
Voor de camelbackers : Indien bevroren gewoon onder je jas steken en alles loopt gelijk een fluitje van een cent!!
PS : De Johan leek mij precies al op voorhand onder invloed, want der kwam nie echt veel uit!!
Ik was een beetje ziekkes versta je
- gerardo 68
- Mountainbiker
Post by gerardo 68 »
Vansummeren was vorige week in Helchteren ook al aanwezig, samen met Mario Aerts en Wouter Wijnants.
Heb Gruitrode vandaag links laten liggen, omwille van de verre verplaatsing en de vrieskou, maar heb blijkbaar wat gemist.
Heb vanmiddag toch nog van thuis uit een 45km gedaan (Kortenberg - Bertem) om toch van dit koude, maar mooie bike-weer te genieten. Met die bevroren modder is het wel opletten gebazen!!
Heb Gruitrode vandaag links laten liggen, omwille van de verre verplaatsing en de vrieskou, maar heb blijkbaar wat gemist.
Heb vanmiddag toch nog van thuis uit een 45km gedaan (Kortenberg - Bertem) om toch van dit koude, maar mooie bike-weer te genieten. Met die bevroren modder is het wel opletten gebazen!!
Lekker geamuseerd vandaag op de 55. Schitterend parcours, zeker vóór de rust. 'k Heb onderweg wel gemerkt dat deze omloop 2-3 weken geleden een heel pak meer energie zal gekost hebben.
Klein minpuntje : met de winterkou zit ik met mijn geweldige torso al snel door mijn voorraad heen, en moet ik onderweg voldoende energie binnenspelen. Op het plan vond ik geen aanwijzing van de afstand tot de bevoorrading. Aan de inschrijvingstafel wist men mij te vertellen dat die (ook voor de 56 - tweemaal extra gevraagd) na 20 km kwam, en "schiet mij niet dood : het kunnen er ook 22 zijn". Ik heb hem dus na afloop doodgeschoten!
Met Supernaut, Black Fantom en Swa nog ne leuke après gehad vóór we terug naar de Antwerpse Kempen bolden.
Ik doe té weinig TT's in de winter, maar deze houd ik in mijn brein tot volgend jaar (als Alzheimer me weer niet in de steek laat)
Klein minpuntje : met de winterkou zit ik met mijn geweldige torso al snel door mijn voorraad heen, en moet ik onderweg voldoende energie binnenspelen. Op het plan vond ik geen aanwijzing van de afstand tot de bevoorrading. Aan de inschrijvingstafel wist men mij te vertellen dat die (ook voor de 56 - tweemaal extra gevraagd) na 20 km kwam, en "schiet mij niet dood : het kunnen er ook 22 zijn". Ik heb hem dus na afloop doodgeschoten!
Met Supernaut, Black Fantom en Swa nog ne leuke après gehad vóór we terug naar de Antwerpse Kempen bolden.
Ik doe té weinig TT's in de winter, maar deze houd ik in mijn brein tot volgend jaar (als Alzheimer me weer niet in de steek laat)
Last edited by lowie on Sun 28 Dec 2008 20:08, edited 1 time in total.
- GeeCee
- Mountainbiker
Leffe wil be fineJosss wrote:Aan Geecee en GF-biker ; de 0,50 € korting is wel degelijk toegekend aan degenen die een pasoort MTB.be voorlegden. Mijn vrouw zat aan de inschrijving en zij heeft dit bijgehouden : er zijn 5 bikers die op vertoon van hun pasje MTB.be korting genoten.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Volgens mij zat hij met een dik ei.......................dat er niet uit wou.Josss wrote:LMTB schreef:Nu begrijp ik ook waarom Johan in eerste instantie 2 richtingaanwijzers naar de startplaats toe , compleet verkeerd gehangen had ( hij heeft het echter tijdig hersteld)Liberodger schreef:
Inderdaad, niet ene maar tientallen met bevroren body's. Het is dus zaak om de bike de dag ervoor zeker niet af te spuiten. Beter met nen vuile fiets dan met nen bevroren. Plassen op je tandwielen en body kan je in zo'n geval nog helpen.
Wanneer men eens ergens rijd waar je normaal niet mag komen met je bike worden alle superlatieven uit de kast gehaald, maar als je ziet wat die moonraker tractors te bakken maken in de bos maken dan kraait er geen haan naar.
De Heidetrappers hebben een combinatie gemaakt van de 56 en de 26 zoals Joss had voorgesteld, en dat is ons heel goed bevallen. Nu dat het hard bevroren was, het "ervaren" stukje volledig kunnen op-en-af rijden, i.t.t de vorige keer toen het modderig was.
Voor de camelbackers : Indien bevroren gewoon onder je jas steken en alles loopt gelijk een fluitje van een cent!!
PS : De Johan leek mij precies al op voorhand onder invloed, want der kwam nie echt veel uit!!
Ik was een beetje ziekjes versta je
Mijne collega heeft zijn korting mtb.be wel gekregen maar.......................
hij had wel eerst een oogje gepitst op Josss zijn vrouw!!!
@Geecee : Mijnen darm komt dan ook hoger als den uwe, zodat dat zonder problemen boven menne col uitkomt. Gemakkelijk zat om aan te lurken.
- GeeCee
- Mountainbiker
Liberodger wrote:Volgens mij zat hij met een dik ei.......................dat er niet uit wou.Josss wrote:LMTB schreef:Nu begrijp ik ook waarom Johan in eerste instantie 2 richtingaanwijzers naar de startplaats toe , compleet verkeerd gehangen had ( hij heeft het echter tijdig hersteld)Liberodger schreef:
Ik was een beetje ziekjes versta je![]()
Mijne collega heeft zijn korting mtb.be wel gekregen maar.......................
hij had wel eerst een oogje gepitst op Josss zijn vrouw!!!
@Geecee : Mijnen darm komt dan ook hoger als den uwe, zodat dat zonder problemen boven menne col uitkomt. Gemakkelijk zat om aan te lurken.
Pfff Stoefer