28/12/08 Gruitrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Juist terug , de rest wou niet mee dus maar alleen , om 9.45 uur vertrokken , niet veel volk gezien dus kon goed doorrijden, ideaal .
Aan de organisatie , werkelijk een dikke pluim , heb de 56 km gereden met het ervaren gedeelte ook bij . Prachtige tocht , men moest deze eigenlijk met vaste pijlen kunnen voorzien dan kwam ik er geregeld trainen.
Voor ons was de bevoorrading pas na 33 km en dat was wel wat laat . Maar de nieuwe aqaurius maakte datw eer goed.
Heb bij de start zeer veel volk tevoet zien terug komen , bevroren body , niet afspuiten met water is de boodschap.
56.2 km op de teller , AVS 22km/u. Na gister Neerpelt , de benen waren goed. :bounce: :bounce: :bounce:
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

patje !!!! wrote: Heb bij de start zeer veel volk tevoet zien terug komen , bevroren body , niet afspuiten met water is de boodschap.
Dat viel mij dus ook op, zeer veel volk met materiaalpech.

Heb de 56 gedaan en zoals de vorige tocht in Gruitrode, een paar maanden geleden, was deze ook enorm prachtig. Toch zeker het stuk voor de bevoorrading.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Tocht -zoals verwacht- dik in orde!
Miljaar, mondstuk en buis van Camelback laten bevriezen dus hele rit met droog bakkes moeten vlammen...
Och ja, we kunnen er maar van leren he #-o

[-X Geen korting gekregen met mijn mountainbike.be paspoort [-X
@ Organisatie: Hoe kan da?

Alee, tot volgend jaar maar weer he!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Inderdaad, niet ene maar tientallen met bevroren body's. Het is dus zaak om de bike de dag ervoor zeker niet af te spuiten. Beter met nen vuile fiets dan met nen bevroren. Plassen op je tandwielen en body kan je in zo'n geval nog helpen.#-o
Wanneer men eens ergens rijd waar je normaal niet mag komen met je bike worden alle superlatieven uit de kast gehaald, maar als je ziet wat die moonraker tractors te bakken maken in de bos maken dan kraait er geen haan naar. :evil:
De Heidetrappers hebben een combinatie gemaakt van de 56 en de 26 zoals Joss had voorgesteld, en dat is ons heel goed bevallen. Nu dat het hard bevroren was, het "ervaren" stukje volledig kunnen op-en-af rijden, i.t.t de vorige keer toen het modderig was.
Voor de camelbackers : Indien bevroren gewoon onder je jas steken en alles loopt gelijk een fluitje van een cent!!

PS : De Johan leek mij precies al op voorhand onder invloed, want der kwam nie echt veel uit!! :lol:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Nog even en we kunnen nergens meer rijden , ze halen alle bomen maar neer . T is triestig gesteld .
Bouts
Mountainbiker

Post by Bouts »

Vandaag ook nog eens gaan rijden in Roy (Gruitrode). Mooie tocht alleen ne keer serieus verkeerd gereden, eigen fout, als k ne bergaf zie wil k naar onder en let k niet meer op de pijltjes. Zal er volgend jaar opnieuw bij zijn.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Liberodger wrote:Inderdaad, niet ene maar tientallen met bevroren body's. Het is dus zaak om de bike de dag ervoor zeker niet af te spuiten. Beter met nen vuile fiets dan met nen bevroren. Plassen op je tandwielen en body kan je in zo'n geval nog helpen.#-o
Wanneer men eens ergens rijd waar je normaal niet mag komen met je bike worden alle superlatieven uit de kast gehaald, maar als je ziet wat die moonraker tractors te bakken maken in de bos maken dan kraait er geen haan naar. :evil:
De Heidetrappers hebben een combinatie gemaakt van de 56 en de 26 zoals Joss had voorgesteld, en dat is ons heel goed bevallen. Nu dat het hard bevroren was, het "ervaren" stukje volledig kunnen op-en-af rijden, i.t.t de vorige keer toen het modderig was.
Voor de camelbackers : Indien bevroren gewoon onder je jas steken en alles loopt gelijk een fluitje van een cent!!
PS : De Johan leek mij precies al op voorhand onder invloed, want der kwam nie echt veel uit!! :lol:
Ja Roger da heb ik geprobeerd, ma twas meg toch wat te koud voor me jaske half open te laten hangen voor da darmpke in te laten
Mijne maat had (evenwel na de rit ) ook nog een goede tip: drank continu terugblazen in de zak.
Olivier007
Mountainbiker

Post by Olivier007 »

Jah de toch was echt uitstekend, de weg stond overal prachtig aangegeven, proficiat!!! en voooral het stukje in Opitter waar ik iedere week ga trainen vond ik zeer mooi uitgestipeld want ik dacht dat ik alle paadjes kende maar blijkbaar niet, maar volgend jaar kom ik zeker terug!!!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Geecee wrote:
[-X Geen korting gekregen met mijn mountainbike.be paspoort [-X
@ Organisatie: Hoe kan da?

Dit heb ik in Hechtel ook voorgehad. Blijkbaar weet er aan de inschrijving nooit iemand iets hierover #-o Men schrijft wel in om de korting toe te kennen maar eens het zover is :( weet niemand er iets van. Reeds enkele keren discusie gehad met personen aan de inschrijving, maar heb da opgegeven hoor :-? dan betaal ik die halve euro wel :wink: Alleen moeten ze zich hier dan niet voor opgeven. [-X
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Liberodger wrote:Inderdaad, niet ene maar tientallen met bevroren body's. Het is dus zaak om de bike de dag ervoor zeker niet af te spuiten. Beter met nen vuile fiets dan met nen bevroren. Plassen op je tandwielen en body kan je in zo'n geval nog helpen.#-o

Ik was een beetje ziekkes versta je :wink:
Post Reply