03/01/09 Dudzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

i-Mac wrote:
Ik ben zelf geen lid van de Brugse Cyclo's, Zodra ik nieuws heb, post ik het hier.
:oops: :oops: wist ik niet... maar toch bedankt dat je je wilt informeren!!

Grtz Aragorn
safari rider jerry
Mountainbiker

Post by safari rider jerry »

Wij mogen wel in de achterhaven rijden op zondag 11/01/2009 voor onze eerste safari tour en de brugse cyclo's jammer genoeg niet . Ik werk in de haven en weet waar de werken zijn en waar we nog door kunnen rijden. =D> ook op stukken waar nog niemand gereden heeft o.a. in de achterhaven en in lissewege.

IEDEREEN WELKOM !!! :wink:

vanden broele j. voorzitter SAFARI RIDERS
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

safari rider jerry wrote:Wij mogen wel in de achterhaven rijden op zondag 11/01/2009 voor onze eerste safari tour en de brugse cyclo's jammer genoeg niet . Ik werk in de haven en weet waar de werken zijn en waar we nog door kunnen rijden. =D> ook op stukken waar nog niemand gereden heeft o.a. in de achterhaven en in lissewege.

Kleine correctie : De Brugse Cyclo's mogen wel in de achterhaven, maar gezien het om een heel klein gedeelte gaat, hebben zijn besloten dit niet meer op te nemen in de TT.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

safari rider jerry wrote:Wij mogen wel in de achterhaven rijden op zondag 11/01/2009 voor onze eerste safari tour en de brugse cyclo's jammer genoeg niet . Ik werk in de haven en weet waar de werken zijn en waar we nog door kunnen rijden. =D> ook op stukken waar nog niemand gereden heeft o.a. in de achterhaven en in lissewege.

Ruik ik hier enig leedvermaak??? [-X [-X

Heb vandaag de mensen van de brugse cyclo's gesproken, zij mogen WEL in de achterhaven, maar doen dit niet uit veiligheidsoverweging.
Als u daar werkt, dan zult u waarschijnlijk moeten vaststellen dat ze misschien wel gelijk hebben dat ze in eerste instantie aan de veiligheid van de bikers denken. =D> =D>
Dit is wel een ander verhaal niet.

Misschien ook best uw reclame onder het desbetreffende topic plaatsen. :evil:
safari rider jerry
Mountainbiker

geen leedvermaak !

heb pas deze week vernomen dat zij daar niet mogen rijden. k'weet waar ze aan't werken zijn, volgend jaar kan er nergens meer gereden worden in de achterhaven. alles tot de spoorlijn zal toe zijn. wij kunnen ook maar een gedeelte gebruiken.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ik ben er zeker van dat die gasten niettegenstaande geen achterhaven toch kunnen een parcours op poten te zetten zonder achterhaven. In Dudzele zelf en omstreken zitten zeker genoeg off road stroken waar je de tanden kunt op stuk bijten.
Vroeger ging men ook richting Ryckevelde, toen nog vanuit Koolkerke?

Safari riders wel, Brugse bikers niet!!!!!! Hier kan ik even niet volgen, wordt hier met 2 maten 2 gewichten gewerkt. [-X

Als de Brugse bikers slechts een klein deel kunnen gebruiken zal dit waarschijnlijk in Zeebrugge ook zo zijn vermoed ik. :roll:

Groeten
geertje :wink:
Last edited by geertje on Fri 26 Dec 2008 23:14, edited 1 time in total.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

geertje wrote:I
Safari riders wel, Brugse bikers niet!!!!!! Hier kan ik even niert volgen, wordt hier met 2 maten 2 gewichten gewerkt
Geertje,

beiden mogen de achterhaven in. Alleen hebben de Brugse Cylco's besloten om dat niet te doen.
1 : Men is bezig met grote werken daar, en dat kan de deelnemers van de TT in gevaar brengen.
2 : Aangezien men nog slechts een klein deel mag en kan gebruiken, is het sop de kolen niet meer waard.
3 : De Brugse Cylco's wisten al enkele jaren dat hen te wachten stond, en dus hadden ze al een alternatief. Wat dit echter is , weet ik (nog) niet.

Ik betreur uiteraard dat de achterhaven niet meer mag en/of kan, maar onze veiligheid gaat boven alles. En daar verdienen de Brugse Cyclo's mijn inziens een pluim voor. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat we zoals steeds een mooie TT krijgen.
safari rider jerry
Mountainbiker

wij mogen ook enkel een deel gebruiken van de achterhaven. met 2 maten en 2 gewichten is er zeker niet gewerkt. ik heb ook onze aanvraag schriftelijk moeten doen aan de MBZ. Wij zullen alvast aanwezig zijn op hun tocht. ik ben er zeker van dat ze wel met een mooi alternatief parcours voor de dag zullen komen !

jerry
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Hi, ik reed mee op de verkenning en met de vrieskou toen is het op sommige plaatsen echt niet te doen
Waar wij vroeger reden kan je nu schaatsen of wandelen met waterdichte schoenen tot aan Uw nek.
In de achterhaven bouwen ze ook midden ons parcours een hele reeks nieuwe parkingplaatsen voor nieuwe wagens waardoor de grote lus daar niet meer doenbaar was en/of te groot werd ivm met de totale afstand
Wij rijden richting St-Kruis Ryckevelde
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Hi, ik reed mee op de verkenning en met de vrieskou toen is het op sommige plaatsen echt niet te doen
Waar wij vroeger reden kan je nu schaatsen of wandelen met waterdichte schoenen tot aan Uw nek.
In de achterhaven bouwen ze ook midden ons parcours een hele reeks nieuwe parkingplaatsen voor nieuwe wagens waardoor de grote lus daar niet meer doenbaar was en/of te groot werd ivm met de totale afstand
Wij rijden richting St-Kruis Ryckevelde
Post Reply