Rubber, ik heb hier niet op gereageerd omdat ik u niet wilde pushen van mee te gaan, want als er dan toch iets fout loopt dan zou ik me daar verantwoordelijk voor voelen. Zonder licht is riskant, zelfs als ge in iemands wiel hangt. Een goed helmlichtje kan hier al veel doen. Misschien een tip voor de volgende keer. Omdat ik al eens meer berichtjes van u tegenkom had ik wel eens met u kennis willen maken, maar die gelegenheid zal zich vroeg of laat wel eens voordoen zeker!rubber-12 (over de nightride in Stabroek) wrote:Kan ik bij iemand in het wiel komen rijden? Dan wil ik wel proberen voor de nightride.
Verder doe ik TT's meestal alleen, ik heb nog niemand uit de buurt gevonden die wat dezelfde snelheid aanhoudt en om onderweg tegen te zeveren.
Ik rijd niet heel snel en tijdens het fietsen babbel ik weinig, hoor, dan heb ik m'n energie nodig om te trappen en moet 'k mijn aandacht bij de weg houden!
Ik lees dat jij zondag naar Ossendrecht gaat rijden. Volgens een Nederlandse biker die ook al eens op 't Belgische forum komt kijken moet dat een mooie toer zijn. Wij trekken naar Brecht. Dat was een optie van nidecker en rudie, dus lag de keuze vast. Als er ooit een gemeenschappelijke keuze is, kunt ge met ons eens meerijden als ge zin hebt hé, altijd welkom. Of als ge ooit zin mocht hebben om eens hier of daar een vaste route te rijden... Een mooie toer gewenst in Ossendrecht. Het zal morgen ook nog weel mooi weer blijven zeker? Groeten.