28/12/08 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bushmaster 1
- Mountainbiker
Post by Bushmaster 1 »
kkkk kkkk kkkk k k koud, maar heel leuk geweest
, alles tip top in orde daar. 
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Vandaag de koude getrotseerd om 40km in de Lummense bossen te komen crossen, parcour was dik in orde, gezien de soms zeer gladde verraderlijke ondergrond hebben we het vandaag wel wat rustiger aangedaan,(vooral dan in de bochtjes hé) meerdere valpartijen op het gladde ondergrond gezien en bijna zelf beleeft, op het recht stukje net voor de bevoorrading is er iemand achter mij met een zwarte Scott met geel opschrift overkop gegaan en zwaar ten val gekomen nadat hij met zijn pedaal achter een stronkje van 10cm hoogte blijven hangen was, biker even van onder zijn fiets geholpen en op het eerste gezicht had hij gelukkig geen letsels, ik hoop voor hem dat het achteraf ook goed is afgelopen want aan de bevoorrading kon je de pijn op zijn gelaat zien.
Parcour
bij vriestemperatuur bijzonder glad, bij +0 graden zou het op heel wat stukken vettig geweest zijn
Bevoorrading
Boterhammetje met spek op het einde

Organisatie

41.3km, gemidd. speed 17.2km, 347hoogtemeters
Parcour
Bevoorrading
Boterhammetje met spek op het einde
Organisatie
41.3km, gemidd. speed 17.2km, 347hoogtemeters
-
junior72
- Mountainbiker
Dit is mijn derde TT dit jaar sinds mijn schouderoperatie van vorig jaar en ik moet zeggen dat het al veel beter ging dan 14 dagen geleden in Ham .
Techniek heb ik niet veel ingeboet alleen heel veel conditie te kort .
Vandaag een combinatie van de twee afstanden gedaan en uitgekomen op 36 km en een avs van 18km/h.
Techniek heb ik niet veel ingeboet alleen heel veel conditie te kort .
Vandaag een combinatie van de twee afstanden gedaan en uitgekomen op 36 km en een avs van 18km/h.