Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
Boom is iets minder sympatico dan hij zich voordoet vrees ik. Maar bon zijn doel is wereldkampioen te worden in Nederland en voorlopig zit hij goed op schema. Hij reeds dan wel niet vol, maar dat kan je van Nys ook zeggen. Nys wil niet meer de pandoering van vorig jaar oplopen door in deze periode voor alles te gaan. Dus ze rijden allebei op reserve ... kan je ze dat kwalijk nemen? en de rest reed er ook maar bij voor spek en bonen. die 4 koplopers hadden tenminste hed lef om zich niks van Boom en Nys aan te trekken.miebe wrote:De mensen waren gewoon gefrustreerd omdat ze 14 euro hadden betaald maar dat er slechts 4 man echt reden voor de overwinning.
Ze jouwden de achtervolgende groep uit waar niemand zijn verantwoordelijkheid wou opnemen. En als er dan nog ne ollander die wereldkampioen is in een nog altijd overwegend Belgische sport, ostentatief de boel stil legt dan is het hek helemaal van de dam.
Ook toen ze Boom afriepen voor de start was er zal boe-geroep waarop hij het publiek nog opjut door zijn armen in de lucht te steken.
't is wachten op Albert vrees ik, maar die gaat volgend jaar ook niet iedere wedstrijd vol kunnen gaan denk ik. De grote drie zijn teveel aan elkaar gewaagd
ik ga straks toch naar diegem kijken alhoewel ik een beetje vrees dat Nys tactisch zal rijden en zich wal zal sparen voor donderdag in baal
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Knap van Stybar
2e Vantornout 3e Nys 4e Al
De slipper van nys
.Page was de ambiance maker 
De slipper van nys