Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

niels rijd daar niet mee. Hij is bang om weer te vallen op zijne milt ofzo door de schaduwen van de lampen!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Heb niels daarjuist zien trainen achter den otto!!
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

jerre1 wrote:Heb niels daarjuist zien trainen achter den otto!!
de woessie, nen echte rijdt vóór den otto :-D
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

miebe wrote:De mensen waren gewoon gefrustreerd omdat ze 14 euro hadden betaald maar dat er slechts 4 man echt reden voor de overwinning.
Ze jouwden de achtervolgende groep uit waar niemand zijn verantwoordelijkheid wou opnemen. En als er dan nog ne ollander die wereldkampioen is in een nog altijd overwegend Belgische sport, ostentatief de boel stil legt dan is het hek helemaal van de dam.

Ook toen ze Boom afriepen voor de start was er zal boe-geroep waarop hij het publiek nog opjut door zijn armen in de lucht te steken.
Boom is iets minder sympatico dan hij zich voordoet vrees ik. Maar bon zijn doel is wereldkampioen te worden in Nederland en voorlopig zit hij goed op schema. Hij reeds dan wel niet vol, maar dat kan je van Nys ook zeggen. Nys wil niet meer de pandoering van vorig jaar oplopen door in deze periode voor alles te gaan. Dus ze rijden allebei op reserve ... kan je ze dat kwalijk nemen? en de rest reed er ook maar bij voor spek en bonen. die 4 koplopers hadden tenminste hed lef om zich niks van Boom en Nys aan te trekken.

't is wachten op Albert vrees ik, maar die gaat volgend jaar ook niet iedere wedstrijd vol kunnen gaan denk ik. De grote drie zijn teveel aan elkaar gewaagd

ik ga straks toch naar diegem kijken alhoewel ik een beetje vrees dat Nys tactisch zal rijden en zich wal zal sparen voor donderdag in baal
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Knap van Stybar =D> 2e Vantornout 3e Nys 4e Al
De slipper van nys #-o .Page was de ambiance maker 8)
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

En wederom een sterke Al... Sterk bezig!
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Idd page was in vorm :lol:

Wel spijtig dat nys viel net voor de zandbak :(
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Wat doen ze nu toch weer onnozel.
Gisteren heeft onze vriend van Palmans gezegd dat hij liever een ploegmaat dan een landgenoot ziet wereldkampioen worden.Dat is toch normaal zeker.
Wie betaald die mannen?De staat of de sponser.

#-o
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

idd! Iedereen vind dit schandalig.µ
Stel: Je zit met je beste maat (een fransman) in een team en op het wk kan hij winnen. Dan ga je hem toch helpen in de plek van nen belg waar ge is mee hebt gepraat of die ge is ehbt gezien!
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Nys wordt nu nog nen hollander genoemd omdat hij hetzelfde heeft gedaan voor Groenendaal destijds. Men sprak en spreekt daar nog altijd schande van. Nu dat Niels die uitspraak doet, is dat plots geen probleem ?

[-X [-X
Post Reply