Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
pesse
Mountainbiker

Post by pesse »

Prachtig !!! =D>

Arm- en beenstukken in hetzelfde genre ? Of komen die er niet ?

grts
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Mogelijkheid tot het plaatsen van de nickname tegen een meerprijs ??
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Brunox wrote:Mogelijkheid tot het plaatsen van de nickname tegen een meerprijs ??
Technisch is dat mogelijk, maar zorgt voor zoveel praktische miserie dat ik dat niet mee zou sublimeren (de bestelling moet helemaal per man afgewerkt worden en is dus niet als totaal bestelling op te vatten, zeer moeilijk om de productie onder controle te houden - er gaat gegarandeerd iets mis, onmogelijk om nog onderling te wisselen, er moet dan een extra print bovenop een andere gepositioneerd worden om te sublimeren waardoor de kleuren altijd iets gaan verschillen, de naam niet altijd recht staat, enz.). Been there, done that, never do it again...

Wat ik als alternatief zou voorstellen voor zij die hun nickname of zo bijvoorbeeld op de kraag of eender waar willen, dat we hiervoor een flock transfer laten maken die je dan zelf met een strijkijzer kan aanbrengen. Voor een enkele naam is dat prima te doen en voldoende duurzaam. Dan doet iedereen er zijn goesting ook mee...

gr - stefan
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

pesse wrote:Prachtig !!! =D>

Arm- en beenstukken in hetzelfde genre ? Of komen die er niet ?

grts
Als het basisontwerp goed is, zal ik alle kledingstukken uitwerken (lange mouwen, korte mouwen, lange en korte broeken, thermovesten, windstoppers, armstukken, mouwstukken, mutsen, shoenovertrekken, handschoenen, ... enz...).

We stellen een prijslijst samen en iedereen kan bestellen. Wat er wordt besteld, wordt gemaakt. No problem.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Als er nu ook eens wat liefhebbers waren om een FR-tenueke te maken zag ik het ook wel zitten.

Met spandex rij ik niet meer.

Ontwerpen zien er wel goed uit. :wink:
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Ik kan er wel een FR versie van maken zenne... no problemo...

:wink:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ziet er goed uit ja
voor mij ook de FR versie :wink:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

FR = Frulleman ?

Grapke e, mannekes.
board
Mountainbiker

Post by board »

vostefan wrote:Ik probeer de volgende dagen nog wel enkele ideeën verder uit te werken, maar dit is er eentje waar ik al aan begonnen was: niet helemaal dezelfde stijl, iets teveel prullekes in verglijking met jouw idee?

Concept: League of Extraordinary Bikers

Combinatie van ornamentale elementen en een 'glimmend' embleem om een lekkere stylish uitstraling te creëren. Love it or hate it!
Werkt ook mooi met fluogele schijn...

Opmerkingen: verder uitwerken, misschien nog een leuk logootje op de poep en detail op de mouwen, embleem verder afwerken.

Image
Vind zwart enorm knap en zeer schoon design! Maar vind ook dat je een beetje gezien mag worden (iets meer reflecterend of zo) dus mijn voorkeur gaat uit naar het spidermanpak!
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Mijn stem blijft gaan voor het zwart-zilveren exemplaar.. Of is dit zwart-wit??

Dat zou ik ook meteen wel durven kopen.

Dat geel is dan minder mijn smaak.

Misschien kan je variëren van kleur wat logos en basiskleur betreft! Bijv. zwart of wit als basiskleur van broek/shirt en rood, geel, blauw, groen of whatever als logo-kleuren.
Post Reply