28/12/08 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Aanwezig als menne body ontdooid geraakt, en hij morgenvroeg niet opnieuw bevriest... Vandaag de volle 2 km kunnen rijden. :evil:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Ik zal morgen ook aanwezig zijn. Hoop alleen niet dat het zou koud word als vanmorgen,brrrrrrrrrrrrrrrrrr......
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

In de namiddag ben ik eens een toerke gaan rijden, hier en daar op een al afgepeild stuk uitgekomen, ziet er alvast veelbelovend uit.
@Benneke laat de vriezeman vannacht zijn werk maar doen, als de ondergrond er morgenvroeg ook zo bijligt, gaan we ongetwijfeld een super TT beleven.
Bushmaster 1
Mountainbiker

Post by Bushmaster 1 »

kkkk kkkk kkkk k k koud, maar heel leuk geweest :drunk: , alles tip top in orde daar. =D>
l.a
Mountainbiker

Post by l.a »

het was inderdaad wreed koud,
ma wel een heel leuke tt zo mogen er meer zijn
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Idd. mooie tocht.
Gelukkig was alles keihard bevroren, anders was vooral het middenstuk door die velden een echte ploeter-partij geworden en dan zouden de commentaren enigszins anders klinken.
Op sommige plaatsen spekgald en op de open stukken uiteraard ijzig koud.
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

ja inderdaad spekglad.
helemaal op t laatste als we achter het kerkhof uitkwamen en de parking van t kerkhof over moesten op da klein stukje gras onderuit gegaan.
geen schade aan rijder of aan 3 weken oude (jonge) bike. #-o
tocht was zeker ok =D>
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

=D> =D> =D> Bangelijke tt =D> =D> =D> Je moest wel alert blijven om in de technische stukken niet onderuit te gaan op de gladde ondergrond :P Wordt deze tt in de zomer ook nog eens aangeboden? Ik hed een gem van 20.16km/u.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Vandaag de koude getrotseerd om 40km in de Lummense bossen te komen crossen, parcour was dik in orde, gezien de soms zeer gladde verraderlijke ondergrond hebben we het vandaag wel wat rustiger aangedaan,(vooral dan in de bochtjes hé) meerdere valpartijen op het gladde ondergrond gezien en bijna zelf beleeft, op het recht stukje net voor de bevoorrading is er iemand achter mij met een zwarte Scott met geel opschrift overkop gegaan en zwaar ten val gekomen nadat hij met zijn pedaal achter een stronkje van 10cm hoogte blijven hangen was, biker even van onder zijn fiets geholpen en op het eerste gezicht had hij gelukkig geen letsels, ik hoop voor hem dat het achteraf ook goed is afgelopen want aan de bevoorrading kon je de pijn op zijn gelaat zien.

Parcour =D> =D> =D> bij vriestemperatuur bijzonder glad, bij +0 graden zou het op heel wat stukken vettig geweest zijn
Bevoorrading =D> =D> =D>
Boterhammetje met spek op het einde =D> =D> =D>
Organisatie =D> =D> =D>

41.3km, gemidd. speed 17.2km, 347hoogtemeters
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Dit is mijn derde TT dit jaar sinds mijn schouderoperatie van vorig jaar en ik moet zeggen dat het al veel beter ging dan 14 dagen geleden in Ham .
Techniek heb ik niet veel ingeboet alleen heel veel conditie te kort .
Vandaag een combinatie van de twee afstanden gedaan en uitgekomen op 36 km en een avs van 18km/h.
Post Reply