jupse, ikke komen ook af mé nog ne paar Copains !! 't I s voe mien ook ne thuismatch éééé.
hopend op heel veel windtegen op 't strand !!!!
C joe tomorrow
de P
28/12/2008 De Haan
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Yups,
de (wagen met den... erin) bike staat ook klaar voor vertrek.
Morgen ook van de partij
Nu heb ik nog een vraagje, aan eender wie van jullie ook al aan zo'n strand(zand) TT heeft deelgenomen. Hoe ziet ons materiaal eruit na zo'n zandrit?
Alles weggesleten en geschraafd van't zand? En roestvorming overal van de zoutlucht?
Of valt de schade nog te beperken, met een goede bikewash en degelijke smeerbeurt erna?
Ik wil namelijk geen aanslag plegen op m'n materiaal...
Ik zou graag nog een tijdje van m'n schatje genieten...
Grtz @ all en tot morgenvroeg!
de (wagen met den... erin) bike staat ook klaar voor vertrek.
Morgen ook van de partij
Nu heb ik nog een vraagje, aan eender wie van jullie ook al aan zo'n strand(zand) TT heeft deelgenomen. Hoe ziet ons materiaal eruit na zo'n zandrit?
Alles weggesleten en geschraafd van't zand? En roestvorming overal van de zoutlucht?
Of valt de schade nog te beperken, met een goede bikewash en degelijke smeerbeurt erna?
Ik wil namelijk geen aanslag plegen op m'n materiaal...
Ik zou graag nog een tijdje van m'n schatje genieten...
Grtz @ all en tot morgenvroeg!
-
adilo
- Mountainbiker
LOL ....Is er geen mogelijkheid om ergens anders te scharrelen..... kiptjes genoeg aan onze kust hoorMotorbiker wrote:Op order van de kip blijft deze haan morgen thuis,.. Of.... er word de eerste maand niet meer gescharreld.
Voor een kieken kan dit tellen.
Jammer van de koffie en dat brede......? om uit de wind te zitten.