28/12/2008 De Haan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
de P
Mountainbiker

Post by de P »

jupse, ikke komen ook af mé nog ne paar Copains !! 't I s voe mien ook ne thuismatch éééé.
hopend op heel veel windtegen op 't strand !!!!

C joe tomorrow

de P
Legionair
Mountainbiker

Post by Legionair »

Morgen zijn we er dus terug bij met een delegatie van de st ritatrappers met o.a. Geertje, Aragorn, Bartje, Witten2 en ook ik natuurlijk !
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Moustache wrote:Yo Forumbikers....

8u30 ter plekke voor een taske koffie? :-k
't Zal ongeveer wel zoiets zijn dus mss kom ik wel es goeiedag zeggen als ik u zie...

Grtz Aragorn
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Yups,

de (wagen met den... erin) bike staat ook klaar voor vertrek.
Morgen ook van de partij :bounce:

Nu heb ik nog een vraagje, aan eender wie van jullie ook al aan zo'n strand(zand) TT heeft deelgenomen. Hoe ziet ons materiaal eruit na zo'n zandrit?
Alles weggesleten en geschraafd van't zand? En roestvorming overal van de zoutlucht?
Of valt de schade nog te beperken, met een goede bikewash en degelijke smeerbeurt erna?

Ik wil namelijk geen aanslag plegen op m'n materiaal... [-o<
Ik zou graag nog een tijdje van m'n schatje genieten... :oops:

Grtz @ all en tot morgenvroeg!
robke007
Mountainbiker

Post by robke007 »

hoe hard-zacht zetten jullie je bandjes voor deze tocht of maakt het niet zo veel verschil uit,als het aan de waterlijn is zal dit redelijk te doen zijn denk ik maar in het mulle zand dacht ik dat het beter is van ze redelijk slap te zetten?

groetjes
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

Motorbiker wrote:Op order van de kip blijft deze haan morgen thuis,.. Of.... er word de eerste maand niet meer gescharreld.
Voor een kieken kan dit tellen.
Jammer van de koffie en dat brede......? om uit de wind te zitten.
LOL ....Is er geen mogelijkheid om ergens anders te scharrelen..... kiptjes genoeg aan onze kust hoor
vennum
Mountainbiker

Post by vennum »

denk dat de bandendruk er niet echt toe doet, als je er achteraf maar op let dat je je bike proper afkuist want da zand is een aanslag op je bike,

maar t is zo geestig.
cya
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Om 8u30 zal ik er zijn ,tis al een tijdje geleden dak nog op de fiets gezeten heb :oops:
vennum
Mountainbiker

Post by vennum »

(denk dat de bandendruk er niet echt toe doet, als je er achteraf maar op let dat je je bike proper afkuist want da zand is een aanslag op je bike,

maar t is zo geestig.
cya)

Met die bandendruk die er niet toe doet bedoel ik dus da je bij zo'n weer je bandjes best nooit te hard zet.
chain007
Mountainbiker

Post by chain007 »

Wij zullen voor het eerst ook in het zand bijten met een beperkte delegatie uit Roeselare

HTTP://WWW.TEAMX-TREME.BE
Post Reply