Na drie dagen ziekte begin dees week , ook den terter van stal gehaald .
Me beter bevallen of gedacht . Prachtige omgeving en de nodige hoogtemeters (703 in totaal ) . Bevoorrading meer dan in orde , parkoer oke . Tottaal 44,9 (otto wa verre geparkeerd ) 20,8 gem .
Volgend jaar zen we er were .
Was een pittig tochtje met veel hoogte's en laagte's afwisselend on-off road was genieten van het begin tot het einde de baan kon mij weinig geven.Af en toe nog een single tracks .Sommige afdalingskes lag er zeer gevaarlijk bij met de bevroren ondergrond ,wat een verschil met vorig jaar liever bevroren ondrgrond zulle.Bevoorrading,bepijling zeer goed,de douche was ok voor me .Is een ritje om niet te vergeten tot de volgende
Zullen elkaar wel eens tegenkomen zeker laagvlieger ,inderdaad eerste was ook een beklimming evenwijdig aan de ladeuze maar ofroad .Vraag me nie hoe het daar noemt
[quote="kadeetje"]Zullen elkaar wel eens tegenkomen zeker laagvlieger ,inderdaad eerste was ook een beklimming evenwijdig aan de ladeuze maar ofroad .Vraag me nie hoe het daar noemt[/quote]
Vandaag hier ook mijnen nieven bike es mogen uittesten, toch idd veel mensen met pech gezien door de vrieskou, pas na 20 km wa in vorm gekomen door nog wa finetuning uit te voeren in't begin( pas om 1u 's nachts mijnen bike gaan ophalen) maar nadien ging het wel vlotjes
Prima tocht, voor herhaling vatbaar
@zotte Marre: da was wel een zeer kort ritje zelle
Prima tocht om het jaar mee af te sluiten.
Wat later gestart (bijna 11u), zonnetje gratis, deed wel deugd.
Ken de streek redelijk, maar toch genoten van de mooie uitzichten.
Lekker wat hoogtemeters (zo'n 600) en natuurlijk de leuke afdalingen die met dit weer prima te nemen waren. Heb de muziekbos dan maar 2 keer gedaan, alleen al voor de afdaling, en idd, dan nog wa meer off road.
Was nogal wa anders in vgl met vorig jaar, toen veel modder en bijna nie toegeraakt.
Afspuit was bevroren, dus hebben ze hem maar afgebroken, fiets was toch nie vuil. Douche was 5 min oké, heb dus chance gehad.
Till next.
Deze morgen voor het eerst in lange tijd weer omhoog gereden, en blijkbaar was ik ofwel in slecht gezelschap, ofwel moet ik dringend beginnen met klimtraining. Onder impuls van de berggeiten uncle sam en ebbor gelost op de stationssberg, waarna ik pas aansluiting kon maken thv de bevoorrading. Niet in het rood gaan, en verstandig rijden was de boodschap vandaag. Na de bevoorrading was het opnieuw klimmen, en mocht ik opnieuw op de laatste wagon plaats nemen. Gelukkig was het vanaf het muziekbos meer dalen dan klimmen, en kon ik mijn remonte inzetten. In vrij korte tijd bij Hanzi en Jodelaitie geraakt, en iets verder ook nog bij ebbor. Uncle, ja op dergelijke parcours is die onhoudbaar.
Uiteindelijk toch vrij fris gearriveerd na nog geen 2h.
Het parcours kenden we al van vorig jaar, en het jaar ervoor. Voor mij mag er gerust heel wat meer offroad aan toegevoegd worden.
Een goed uitgepijld parcours maar wel niet eentje voor de
echte mountainbiker. Maar meer moet dat niet zijn voor dezen tijd
van het jaar. Heb me toch geamuseerd.