Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

In Verbier kun je op een geïmproviseerde camping je tentje gratis opzetten. Er staan van die vieze wc-cellen, en wassen moet je doen in een bergriviertje. Maar, vlakbij kan je tegen betaling douchen in de sporthal.
Tr@ndy
Mountainbiker

Post by Tr@ndy »

Wij zijn voorlopig met 4 bikes die naar Verbier trekken dit jaar. We hebben een appartement/chalet voor 8 p. in 't vizier. Dat zou dus betekenen dat er nog 4 personen over zijn. Als deze 4 plaatsen vrij blijven, kunnen er altijd kandidaten zich melden.

Aankomst : zondag 15/08
Vertrek : maandag 23/08
Appartement heeft alle luxe (tv, bad, volledige keuken) en ligt in Verbier zelf, dus is zeer makkelijk.

Ge moet niet de volledige week verblijven, ge zoudt ook vanaf donderdag pas kunnen aankomen. Een volledige week (8 nachten) zou 150€ kosten (indien 8 personen tuurlijk), en enkel vanaf donderdag zou 80-100€ kosten (afhankelijk van het aantal personen). Wij maken hier zeker geen winst mee, maar zo kunnen we collega-bikers misschien helpen.

Als er geïnteresseerden zijn, laat dit maar al weten, dat zou onze keuze alvast vergemakkelijken (het appartement boeken of niet!).
Bianchi/joco
Mountainbiker

Post by Bianchi/joco »

Vandaag 1e post ontvangen van de zwitsers... klein kaartje met de route + nog wat reclame en een energy poederke.Nog ff aftellen........ :bounce:
Sepapke
Mountainbiker

Post by Sepapke »

Nee je mag inderdaad niet starten in Verbier. Ik had hetzelfde probleem en heb een mail gestuurd. Het antwoord was dat ik verplicht was om in Hérémence te starten.
chris
Mountainbiker

Post by chris »

Zandbijterke wrote:
Shorty wrote:E2,hoe vlugger je inschrijft,hoe lager je startnummer en dat bepaald in welk vak je start :wink:
Ben je daar zeker van Shorty ? Ze houden zeker ook rekening met de tijd die je gereden hebt in een vroeger editie. Zo stond ik vorig jaar in een beter startblok dan in het jaar van mijn eerste deelname, alhoewel dit eigenlijk niet veel verschil uitmaakt op een race van +/- 10u.
mijn gedacht! :wink:
Bianchi/joco
Mountainbiker

Post by Bianchi/joco »

al iemand iets gekregen of nog gehoord,tis ier stil en het is bijna zo ver he :-p
jo
Mountainbiker

Post by jo »

ik heb toch al mijn papieren denk ik , ofwel komen er nog ( ik weet da ze er laat mee afkomen )

laat de pas da lona maar komen , ga hem eens een stamp geven diene berg .
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Bianchi/joco wrote:al iemand iets gekregen of nog gehoord,tis ier stil en het is bijna zo ver he :-p
ze beginnen schrik te krijgen
Bianchi/joco
Mountainbiker

Post by Bianchi/joco »

ja grote schrik,wou dak al kon vertrekken :wink:

Men startnummer zou 5468 zijn volgens de site.....
phille
Mountainbiker

Post by phille »

zijn er die hun wagen zaterdagavond in Grimentz gaan zetten ? En die ff langs Heremence willen rijden om bibi er terug af te zetten ?
Post Reply