28/12/2008 De Haan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

blomsky wrote:Die cijfers op de kaarten op die website van de organiserende ploeg, zijn dat de km?? Ik zie bij de 45km toer maar 27 cijfers. Wat bedoelen ze daar dan mee?
Dat zijn mijlen. Je kan dat veranderen naar kilometers.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

i-Mac wrote:
blomsky wrote:Die cijfers op de kaarten op die website van de organiserende ploeg, zijn dat de km?? Ik zie bij de 45km toer maar 27 cijfers. Wat bedoelen ze daar dan mee?
K'denk dat ze da doen om de mensen wat moed te geven , t'lijktkorter in mijlen :^o
Is de wind intussen al gedraaid? [-o<
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

KUBA wrote:
i-Mac wrote:
K'denk dat ze da doen om de mensen wat moed te geven , t'lijktkorter in mijlen :^o
Is de wind intussen al gedraaid? [-o<
Yup de wind is gedraaid en daarom werd beslist om de toer omgekeerd af te leggen :lol:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Moustache wrote:
Traxer wrote:Lijkt me prima om zo, tussen het feestgedruis, een frisse neus te komen halen. :wink:
Dat dacht ik nu ook zie. Nadeel (of voordeel !!!) voor WTC De Plooiers is dat die laatste strook terug naar het begin gaat, dus een stukske inkorten zit er niet in... #-o Misschien rijden we toch nog eens de volle afstand in December. :roll: :roll: :roll:
t'wordt afwachten... lig nu met een buikgriepke in de zetel :-?
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Traxer wrote:t'wordt afwachten... lig nu met een buikgriepke in de zetel :-?
Zorg maar goed voor jezelf... Je krijgt nog wel de kans om te biken.
Atrebates
Mountainbiker

Post by Atrebates »

De zeelucht zal ons deugd doen, vandaag een schitterend tochtje in Leupegem met hoogtemeters, morgen zand zee polder en met dit licht, kan niet stuk, Wevelgem is present, groetjes aan den Hane (gelukkig niet die van Vilvoorde)!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Yo Forumbikers....

De zon gaat op om 8u45, dus veel vroeger aanzetten heeft geen zin. 8u30 ter plekke voor een taske koffie? :-k
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Moustache wrote:Yo Forumbikers....

De zon gaat op om 8u45 :-k
En wanneer gaat de wind liggen? :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Scale wrote:
Moustache wrote:Yo Forumbikers....

De zon gaat op om 8u45 :-k
En wanneer gaat de wind liggen? :wink:
Ik ben wel Franske niet hee !!! :evil:

Maar op kmi.be vind je hetvolgende:
Weerbeeld
Vanavond zijn er tijdelijk wat hoge wolkensluiers. Later vannacht wordt het opnieuw helder en vriest het tot -3 of -4 graden. De onaangename wind blijft matig uit oost met rukwinden tot 30 à 35 km/u. Morgen zondag verwachten wij opnieuw zonnig en koud weer met 's namiddags maxima rond 0°. Meestal matige wind maar tijdelijk vrij krachtige wind langs de kust uit oostelijke richtingen. Langs de stranden schommelt de golfhoogte tussen 60 cm en 1 m. Het strandwater is ongeveer 4 graden warm.

Wind (tot 4km in zee)
Windkracht 5 en tijdelijk 6 uit oostelijke richtingen.

Alleen vraag ik me af waarom iemand tot 4km in zee zou willen gaan met zo'n weer #-o
Traxer wrote:t'wordt afwachten... lig nu met een buikgriepke in de zetel :-?
Zijde wel zeker dat het een griepje is? Of ben je met de ballonnetjes gaan spelen vandaag?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Op order van de kip blijft deze haan morgen thuis,.. Of.... er word de eerste maand niet meer gescharreld.
Voor een kieken kan dit tellen.
Jammer van de koffie en dat brede......? om uit de wind te zitten.
Post Reply