Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Die laatste tenues zijn echt vely nice!
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Sjoerie wrote:Die laatste tenues zijn echt vely nice!
+1
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

+2

zoiets zou ik zeker kopen!
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

vostefan wrote:Ik probeer de volgende dagen nog wel enkele ideeën verder uit te werken, maar dit is er eentje waar ik al aan begonnen was: niet helemaal dezelfde stijl, iets teveel prullekes in verglijking met jouw idee?

Concept: League of Extraordinary Bikers

Combinatie van ornamentale elementen en een 'glimmend' embleem om een lekkere stylish uitstraling te creëren. Love it or hate it!
Werkt ook mooi met fluogele schijn...

Opmerkingen: verder uitwerken, misschien nog een leuk logootje op de poep en detail op de mouwen, embleem verder afwerken.

Image
vet !!! =D>
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

+3 =D> =D> =D>
Kubus
Mountainbiker

Post by Kubus »

Schitterend. Zou ik ook wel kopen.

Wij hebben een tijdje geleden kledij laten bedrukken bij www.pierreint.com

Digitale druk (dus geen minimum-aantallen). Perfect afgewerkt, geen kleurverlies en heel goedkoop. Nu ondertussen toch al een 25 keer gewassen.

De vertegenwoordiger is van Antwerpen.
Kubus
Giorgio
Mountainbiker
Location: Scott Scale (XT) & Scott Racing Pro Limited 2004 (XT 2006/XTR 2007)

Post by Giorgio »

vostefan wrote:
Concept: League of Extraordinary Bikers

Combinatie van ornamentale elementen en een 'glimmend' embleem om een lekkere stylish uitstraling te creëren. Love it or hate it!
Werkt ook mooi met fluogele schijn...

Opmerkingen: verder uitwerken, misschien nog een leuk logootje op de poep en detail op de mouwen, embleem verder afwerken.

Image
Da's schitterend ! =D> =D> =D>

Mooi design, niet teveel logo's (geen bijvoegen, houden zo), niet te opvallend en niet te druk, perfect!

Als die in het zwart/geel gemaakt worden koop ik er direct een paar setjes van!
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

ik koop dit ook direct

@ vostefan:
kun je even het shirt zwart laten, de elementen in het blauw stoppen en het logo van mtb.be in het geel, ik denk dat wel goed zou uitkomen!!!

gtz
Van Belle
Mountainbiker

Post by Van Belle »

(o) =P~ :drunk: :bounce: =D>
Zou ik ook wel willen!!!
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Ik was van plan om nog enkele dagen de opmerkingen af te wachten en dan maak ik een aantal variaties volgens jullie opmerkingen.

Er liggen wel nog enkele andere ideetjes in een iets andere richting op de 'tekentafel', maar blijkbaar slaan de laatste 2 richtingen - en dan vooral de laatste goed aan, dus ik denk dat we het best in die richting verder gaan zoeken. Het is ook onmogelijk om een tenue te maken waar iedereen zich super in voelt, dus er zullen altijd wel mensen uit de boot vallen... Maar dat kunnen we eventueel oplossen door elk jaar een andere tenue te maken :bounce: .

'k Heb ook al een smsje gestuurd naar Kenneth van mountainbike.be, maar nog geen antwoord gehad. Uiteindelijk staat de mountainbike.be website er wel op, dus de crew moet zich hier ook mee kunnen verzoenen!

Bovendien is Decca al jaren vaste partner van mountainbike.be, dus ik wil eerst goed overleggen wie de productie gaat doen, of we dit volledig op eigen initiatief mogen organiseren, of mountainbike.be zich ermee wil bemoeien... enz.

Alvast bedankt voor de opbouwende gedachten...

BTW: Ik heb de indruk dat El perro Diablo is verhuisd want ik kom hem enkel nog op ander topics tegen :roll:

gr - stefan
Post Reply