Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- sTTevie
- Mountainbiker
vet !!!vostefan wrote:Ik probeer de volgende dagen nog wel enkele ideeën verder uit te werken, maar dit is er eentje waar ik al aan begonnen was: niet helemaal dezelfde stijl, iets teveel prullekes in verglijking met jouw idee?
Concept: League of Extraordinary Bikers
Combinatie van ornamentale elementen en een 'glimmend' embleem om een lekkere stylish uitstraling te creëren. Love it or hate it!
Werkt ook mooi met fluogele schijn...
Opmerkingen: verder uitwerken, misschien nog een leuk logootje op de poep en detail op de mouwen, embleem verder afwerken.
- Kubus
- Mountainbiker
Schitterend. Zou ik ook wel kopen.
Wij hebben een tijdje geleden kledij laten bedrukken bij www.pierreint.com
Digitale druk (dus geen minimum-aantallen). Perfect afgewerkt, geen kleurverlies en heel goedkoop. Nu ondertussen toch al een 25 keer gewassen.
De vertegenwoordiger is van Antwerpen.
Kubus
Wij hebben een tijdje geleden kledij laten bedrukken bij www.pierreint.com
Digitale druk (dus geen minimum-aantallen). Perfect afgewerkt, geen kleurverlies en heel goedkoop. Nu ondertussen toch al een 25 keer gewassen.
De vertegenwoordiger is van Antwerpen.
Kubus
- Giorgio
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale (XT) & Scott Racing Pro Limited 2004 (XT 2006/XTR 2007)
Da's schitterend !vostefan wrote:
Concept: League of Extraordinary Bikers
Combinatie van ornamentale elementen en een 'glimmend' embleem om een lekkere stylish uitstraling te creëren. Love it or hate it!
Werkt ook mooi met fluogele schijn...
Opmerkingen: verder uitwerken, misschien nog een leuk logootje op de poep en detail op de mouwen, embleem verder afwerken.
Mooi design, niet teveel logo's (geen bijvoegen, houden zo), niet te opvallend en niet te druk, perfect!
Als die in het zwart/geel gemaakt worden koop ik er direct een paar setjes van!
Ik was van plan om nog enkele dagen de opmerkingen af te wachten en dan maak ik een aantal variaties volgens jullie opmerkingen.
Er liggen wel nog enkele andere ideetjes in een iets andere richting op de 'tekentafel', maar blijkbaar slaan de laatste 2 richtingen - en dan vooral de laatste goed aan, dus ik denk dat we het best in die richting verder gaan zoeken. Het is ook onmogelijk om een tenue te maken waar iedereen zich super in voelt, dus er zullen altijd wel mensen uit de boot vallen... Maar dat kunnen we eventueel oplossen door elk jaar een andere tenue te maken
.
'k Heb ook al een smsje gestuurd naar Kenneth van mountainbike.be, maar nog geen antwoord gehad. Uiteindelijk staat de mountainbike.be website er wel op, dus de crew moet zich hier ook mee kunnen verzoenen!
Bovendien is Decca al jaren vaste partner van mountainbike.be, dus ik wil eerst goed overleggen wie de productie gaat doen, of we dit volledig op eigen initiatief mogen organiseren, of mountainbike.be zich ermee wil bemoeien... enz.
Alvast bedankt voor de opbouwende gedachten...
BTW: Ik heb de indruk dat El perro Diablo is verhuisd want ik kom hem enkel nog op ander topics tegen
gr - stefan
Er liggen wel nog enkele andere ideetjes in een iets andere richting op de 'tekentafel', maar blijkbaar slaan de laatste 2 richtingen - en dan vooral de laatste goed aan, dus ik denk dat we het best in die richting verder gaan zoeken. Het is ook onmogelijk om een tenue te maken waar iedereen zich super in voelt, dus er zullen altijd wel mensen uit de boot vallen... Maar dat kunnen we eventueel oplossen door elk jaar een andere tenue te maken
'k Heb ook al een smsje gestuurd naar Kenneth van mountainbike.be, maar nog geen antwoord gehad. Uiteindelijk staat de mountainbike.be website er wel op, dus de crew moet zich hier ook mee kunnen verzoenen!
Bovendien is Decca al jaren vaste partner van mountainbike.be, dus ik wil eerst goed overleggen wie de productie gaat doen, of we dit volledig op eigen initiatief mogen organiseren, of mountainbike.be zich ermee wil bemoeien... enz.
Alvast bedankt voor de opbouwende gedachten...
BTW: Ik heb de indruk dat El perro Diablo is verhuisd want ik kom hem enkel nog op ander topics tegen
gr - stefan