i-Mac wrote:
Ik ben zelf geen lid van de Brugse Cyclo's, Zodra ik nieuws heb, post ik het hier.
Grtz Aragorn
Post by safari rider jerry »
Kleine correctie : De Brugse Cyclo's mogen wel in de achterhaven, maar gezien het om een heel klein gedeelte gaat, hebben zijn besloten dit niet meer op te nemen in de TT.safari rider jerry wrote:Wij mogen wel in de achterhaven rijden op zondag 11/01/2009 voor onze eerste safari tour en de brugse cyclo's jammer genoeg niet . Ik werk in de haven en weet waar de werken zijn en waar we nog door kunnen rijden.ook op stukken waar nog niemand gereden heeft o.a. in de achterhaven en in lissewege.
IEDEREEN WELKOM !!!![]()
vanden broele j. voorzitter SAFARI RIDERS
Ruik ik hier enig leedvermaak???safari rider jerry wrote:Wij mogen wel in de achterhaven rijden op zondag 11/01/2009 voor onze eerste safari tour en de brugse cyclo's jammer genoeg niet . Ik werk in de haven en weet waar de werken zijn en waar we nog door kunnen rijden.ook op stukken waar nog niemand gereden heeft o.a. in de achterhaven en in lissewege.
IEDEREEN WELKOM !!!![]()
vanden broele j. voorzitter SAFARI RIDERS
Geertje,geertje wrote:I
Safari riders wel, Brugse bikers niet!!!!!! Hier kan ik even niert volgen, wordt hier met 2 maten 2 gewichten gewerkt
Post by Putter Pierre »
Post by Putter Pierre »